Avatar billede tgk89 Nybegynder
26. februar 2004 - 19:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

World of Warcraft

jeg har et par spørgsmål: hvornår udkommer World of Warcraft, hvad kommer det til at koste, og kommer det evt. til at koste noget i måneden?

håber i kan hjælpe
Avatar billede michael-k Nybegynder
26. februar 2004 - 20:01 #1
Et godt sted at starte ville måske være her worldofwar.net  WOW  og derefter er der en lille FAQ og der finder du sørme noget om en release date.

Citat "At this point, World of WarCraft has no official release date except for “when it’s done,” of course. However, given Blizzard’s high standards, the game is expected to be in development for a long time. Work began on the project in late 2000. A rough date has been set as '2004'."

Så lidt tænken krydret med lidt google søgning, så er vi andre som intressere os for 3d fri for disse trælse game spørgsmål.

Et oplagt sted at spørge næste gang ville måske være på et gamer forum  WOW ;)
Avatar billede bootie Nybegynder
26. februar 2004 - 22:05 #2
Ja, eller benytte sig af det forum der nu engang er på www.blizzard.com/wow hvor blizzard medarbejdere der poster svar på spørgsmål hver dag og fortæller generelt om hvad vi kan forvente af dette mesterværk af det spil(forhåbenlig).
Som michael-k skriver er spillet stadig under udvikling, men kørte dog her i slutningen af januar signups til spillets beta. Selve betaen er ikke startet endnu og når den gør kan der gå endnu 3-6 måneder til spillet ser sin final release. Ja enda endnu længere. Vi kender jo allesammen Blizzard og deres deadlines. Et spil er ikke færdig før det er færdig... og det er jo så godt nok på godt og ondt.

Om spillet kommer til at koste penge?
Nu er det sådan at det jo er en MMORPG hvilket vil sige at man KUN kan spille online. Man logger på en server og opretter en karakter som man så spiller med og denne bliver bedre og stærkere og kan kæmpe mod hårdere og hårdere monstre. På denne server spiller der op mod 3000 andre spillere som du kan snakke med, handle med, danse med, tage på tugt sammen med.
Alt dette skal betales. Båndbrede i den størrelse koster knaster og det er nok ikke en ganske almindelig workstation server delen køre på. Og så kommer der også udgifter til de mennesker der skal sørge for at spillet køre som det skal. På ingame iform af Game Masters og folk der skal sørge for at servere ikke crasher. Og hvis de gør hurtigt på dem i luften igen.
Avatar billede fumanchu Nybegynder
19. marts 2004 - 10:26 #3
Avatar billede bootie Nybegynder
19. marts 2004 - 22:40 #4
Hvis folk gad at bruge google var der jo ingen grund til at have en eksperten vel ?

Hvis du har ondt i røven over at folk ikke gider bruge google er det måske ikke her du skal ligge dine timer :)

Didnt mean to flame
Avatar billede tgk89 Nybegynder
21. maj 2004 - 12:58 #5
lukket
Avatar billede bootie Nybegynder
21. maj 2004 - 14:28 #6
For lige at vende tilbage til spørgsmålet...
Blizzard tager godt nok bare evigheder om at få dette spil på banen. Lad os håbe at det lever op til forventerningerne og alle de gode ord fra betatesterne.

Lad os håbe man komme med i EQ2 betaen så man har noget at fordrive ventetiden med.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
11. februar 2005 - 01:57 #7
Det gør det, har spillet i beta'en, det er vildt fedt og grafikken er ægte høj kvalitets warcraft stil, man går bare rundt i den.