Avatar billede bjarke-b Nybegynder
26. februar 2004 - 17:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

messenger hack, husk history

hejsa

Findes der ikke noget hack af en art der kan få messenger til at huske history i et besked vidue når man lukker det ned.

Altså XX skiver til mig og jeg svarer og lukker vinduet, det popper op igen med svar - jeg vil have den tidligere korrespondece til at stå

Nogen der kender det?
Avatar billede lykkelamaen Nybegynder
01. marts 2004 - 15:45 #1
Du kan bare åbne Messenger hovedvinduet, højreklikke på den person du snakkede med, og trykke "Åbn meddelelsesoversigt"...
Jeg ved godt det ikke kommer ind i meddelselsesvinduet, men resultatet er vel det samme??
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
01. marts 2004 - 15:50 #2
Ja, men det er ikke det jeg ønsker :-)
Avatar billede klojs Nybegynder
12. marts 2004 - 14:36 #3
Hent messenger plus her: http://www.mess.be/ der kan du gemme dine beskeder, men husk under installation at sige nej til sponsorprogram, da det er spyware !
Avatar billede knighten Nybegynder
12. marts 2004 - 15:41 #4
>>Klojs
Kan du få mgs plus til at huske de forrige samtaler og skrive dem i vinduet når du åbner? I så fald hvordan ? :)
Avatar billede klojs Nybegynder
12. marts 2004 - 16:08 #5
Ja for du går ind og sætter den op til at skulle gemme samtaler, og når du lukker ned for msn, så gemmer den en fil i C:\Dokumenter\Mine Logfiler og du kan altid gå ind og åbne filen. Du kan faktisk selv bestemme hvor den skal gemme filerne. Denne sti er bare standard. Den gemmer som .txt og foran vil stå din kontaktpersons msn mailadresse.

Men som standard er den ikke sat op til det
Avatar billede knighten Nybegynder
12. marts 2004 - 16:15 #6
ja ja... men det kan MSM messenger også gøre uden plus, som "lykkelamaen" skriver.

Jeg troede du mente at den kunne starte samtalevinduet op med din log i. (som spm går ud på, hvis jeg forstår det rigtigt)
Avatar billede klojs Nybegynder
12. marts 2004 - 16:19 #7
ok så har jeg misforstået de, men man kan da ellers kopiere gamle samtaler over
Avatar billede klojs Nybegynder
12. marts 2004 - 16:54 #8
Men ellers kig ind på den side jeg foreslog.......der er flere ting og sager, måske kan der findes noget eg ikke kender til så jeg vil ikke sige man ikke kan det bjarke søger