Avatar billede menthos Nybegynder
25. februar 2004 - 17:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

loops med delay

jeg ska bruge et script der bruger loops eller sådan noget til at msg hvert andet sekund.
Avatar billede knocker Nybegynder
25. februar 2004 - 17:48 #1
/timerhej 0 2 /echo -a Der er nu gået 2 sekunder.
Avatar billede knocker Nybegynder
25. februar 2004 - 17:48 #2
og '/timerhej off' for at lukke den ned. :)
Avatar billede zyberdog Nybegynder
26. februar 2004 - 13:37 #3
Hvis det er en .txt fil eller lign. som du f.eks. vil /msg til en channel kan du bruge:
/play #channel fil.txt 2000
De 2000 er de millisekunder der vil gå mellem hver besked.
Avatar billede menthos Nybegynder
03. marts 2004 - 23:25 #4
knocker: den ska jo msg en ny hver gang...
zyberdog: det er ikke en txt fil.
Avatar billede knocker Nybegynder
04. marts 2004 - 09:11 #5
suk..

/timer<navn> <antal gange den ska msg> <antal sekunders mellemrum> <funktion>
/timerhej 0 2 /echo -a Der er nu gået 2 sekunder.

Det skriver den konstant, hvert 2. sekund. 0 = for evigt
Avatar billede menthos Nybegynder
05. marts 2004 - 14:38 #6
knocker du fatter jo ikke spørgsmålet så lad dog vær med at svare... jeg ka også godt lave en timer der echo'er hvert andet sekund... noob...
Avatar billede menthos Nybegynder
15. marts 2004 - 00:15 #7
lukker spørgsmålet... åbentbart kun noobs skripters herinde
Avatar billede knocker Nybegynder
15. marts 2004 - 04:47 #8
Din fremtid her på Eksperten.dk bliver ikke ligefrem god. Du tager point for noget, der er blevet lavet et klart svar på. Held og lykke med fremtidige spørgsmål. :)
Avatar billede menthos Nybegynder
15. marts 2004 - 21:38 #9
looooooooool det var ikke noget klart svar for du fattede jo ik spørgsmålet....
Avatar billede tatziki Nybegynder
18. maj 2004 - 21:48 #10
menthos pls luk. Du er lidt for lame! Shame on you! Han prøvede at hjælpe dig. Sig at det ikke var det rigtige svar istedet for at rakke på ham. Admins kig dog på menthos? Ban ham?