Avatar billede henrikravndotnet Nybegynder
23. februar 2004 - 13:17 Der er 4 kommentarer

php/mysql udvikler søges til nyt e-projekt

Vi skal bruge en php/mysql udvikler til et nyt projekt.
Hvis det har interesse at give et bud på udvikling af projektet - skriv lidt om hvad du har lavet, hvad du kan og hvordan vi kan træffe dig. Jeg kan kontaktes på hr@eidos.dk
Avatar billede smooth Nybegynder
23. februar 2004 - 13:40 #1
Hej.. Kan du ikke kontakte mig på info@saucer.dk og give mig mere info om hvad, projektet går ud på.

Hvis du vil se hvad jeg har lavet så kan du klikke dig in på min siden www.saucer.dk, der vil du se en lille udkast af hvad jeg har lavet.

Med venlig hilsen
Srdjan L-B
Avatar billede henrikravndotnet Nybegynder
23. februar 2004 - 14:03 #2
Vi kontakter dem, vi tror kan løfte opgaven.
Det vil vi forsøge at bedømme ud fra hvad du/i har lavet, samt en lille beskrivelse af dine/jeres egenskaber.
Så send mig en mail hvis du/i har lyst til at lave denne lille beskrivelse.
Avatar billede henrikravndotnet Nybegynder
23. februar 2004 - 14:06 #3
Skriv også evt. hvor i landet du/i bor!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
24. februar 2004 - 09:59 #4
Kontakt os på jt@anoa.dk - se referencer på www.anoa.dk/index.php?indhold=referencer - vi er bosat på Falster