Avatar billede harrypothead Nybegynder
23. februar 2004 - 11:51 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Skærm i standby i nogle spil

Hey jeg har et underligt problem med min skærm eller mit grafikkort, den går i standby af sig selv når jeg starter et spil, men ikke alle spil fir det meste er det tycoon spil og lign. så derfor troede jeg det måske var noget directx noget men jeg har prøvet en masse forsk drivere og har alt det nyeste software... så jeg fatter intet ?!?

Har slået alt hvad der hedder strømstyring fra og prøvet et par forskellige detonators uden held...

HJÆÆÆLP! hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede zhyco Nybegynder
23. februar 2004 - 13:15 #1
Har du prøvet med et andet grafikkort?
Avatar billede harrypothead Nybegynder
23. februar 2004 - 20:10 #2
har fundet ud af at det er noget med frekvenserne jeg har ændret nu så den kører 85hz istedet ved 800*600 og nogle forsk. andre resolutioner, istedet for "default" som den stod på før og det virkede i nogle af spillene...

har ikke prøvet andre grafikkort for jeg har kun et pci extra og det kan ik køre de pågældende spil :)
Avatar billede harrypothead Nybegynder
06. marts 2004 - 16:06 #3
skærmen vil ikke over 85hz...
Avatar billede harrypothead Nybegynder
23. maj 2004 - 15:51 #4
spliff
Avatar billede harrypothead Nybegynder
23. maj 2004 - 15:52 #5
hvad sker der den vil ikke lukke mit spgsm