Avatar billede pwn Forsker
30. januar 2001 - 00:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Undgå password login ved start

Hver gang maskinen startes beder WIN98 om en kode til netværket (der er netværkskort i maskinen, men det er ikke forfbundet). hvor slår man det fra - maskinen skal efter tryk på startknappen bare indlæse WIN98 og ende på skrivebordet.
Avatar billede handmade Nybegynder
30. januar 2001 - 00:33 #1
Netværksindstillinger- brug winlogon
Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2001 - 00:35 #2
Først den lette metode: Prøv at slette alle filer i c:\\Windows med endelse .pwl
Det er filer, hvori brugerprofil er lagret.
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 00:35 #3
simple as that :o)
Avatar billede kjalle Nybegynder
30. januar 2001 - 00:36 #4
det er da ikke nemmere !! ....
Avatar billede teknik Juniormester
30. januar 2001 - 00:50 #5
-Som Handmade siger: i -kontrolpanel, -netværk...
Der skal du vælge \"Windows logon\"  nede i \"primært netværkslogon\"...
Står som \"default\" til \"klientprogram til Microsoft netværk\"
Avatar billede handmade Nybegynder
30. januar 2001 - 10:57 #6
Er du sluppet af med dit logonproblem?
Avatar billede fatrix Nybegynder
31. januar 2001 - 13:03 #7
du skal under netværkindstillinger skal du trykke på tilføj. der skal du tilføje Microsoft Family logon. når du har gjort det og genstartet virker det
Avatar billede kgnielsen Nybegynder
01. februar 2001 - 08:53 #8
Family logon har ikke noget med dette at gøre ??????? Det er kun vis man vil have flere logins på sin win98
Avatar billede label Nybegynder
03. februar 2001 - 23:28 #9
Du kan hente TweakIt fra micosoft (findes på cNet) Der kan du indstille den bruger som programet automatisk skal logge på hvergang computeren starter.
Avatar billede galaxy Nybegynder
05. februar 2001 - 00:56 #10
Hvad med at få givet de 30 point til handmade ???
Han gav det første og korrekte svar !!
Avatar billede deftonez Nybegynder
05. februar 2001 - 07:20 #11
Gå ind i netværksindstillinger og fjern protokollen \"NETBEUI\". Så skal du ikke til at skrive kode til netværket, når du starter op! :)
Avatar billede johnwies Nybegynder
08. februar 2001 - 21:02 #12
Når du inde i netværksopsætningen har slået windows logon til og klikket ok. Skal du gå ind i windowsbiblioteket. Finde en fil der ender på:
\"et eller andet navn\".pwl denne fil skal slettes.
Der efter genstartes maskinen.
Når login billedet viser sig, skal du IKKE skrive noget kodeord, kun et brugernavn. Der efter vises login billedet aldrig mere.