Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. februar 2004 - 15:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Theme vil linke til en lokal fil

Hvad er det lige der går galt for mit frontpage web??

Når jeg vil sætte et theme ind vil det linke til en CSS fil på brugerens PC, altså ikke en på sitet og derved fejler maskinen når den skal hente det ind...

Det samme sker med shared borders og page banner :(

Nogen der kan give en forklaring på hvad der sker, og hvad jeg skal gøre for at rette op på problemet??
Avatar billede laksefar Nybegynder
18. februar 2004 - 15:18 #1
Du går ind i koden og retter stierne..
Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. februar 2004 - 15:41 #2
Kan jeg ikke...
Avatar billede cdc Novice
18. februar 2004 - 17:35 #3
hvilken mappe har du lagt din side i lokalt på din maskine når du laver den.
Den skal ligge i FP's eget mappe system, ellers laver den ikke om på linkene, så alt mere eller mindre linker lokalt
Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. februar 2004 - 17:43 #4
Den ligger ikke lokalt...Jo, da jeg lige lavede det tema der skulle bruges til siden, efter det blev siden oprettet på serveren og ikke lokalt...

Hae prøvet at slette alt på serveren og genoprette FP Ext. på den (det er min egen server), men det hjalp heller ikke...
Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. februar 2004 - 17:43 #5
Hae = har
Avatar billede cdc Novice
18. februar 2004 - 17:46 #6
Er det ikke et eller andet med at der skal være installeret FP web server også ? Er den incl i FP ext
Avatar billede jps2mt Nybegynder
18. februar 2004 - 17:50 #7
FP Ext. er udbyggelsen til den webserver som siden skal ligge på, for at den understøtter Frontpage komponenter (Frontpage Extensions)
Avatar billede jps2mt Nybegynder
13. marts 2004 - 16:14 #8
Lukker...Har helt opgivet at få det til at virke :(