Avatar billede abrjonline Nybegynder
15. februar 2004 - 01:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg har brug for hjælp! Osborne plz læs her!

Hej læser!

Jeg har brug for hjælp her og jeg vil meget gerne havde kontakt med brugeren Osborne herinde fra experten har du en mail eller msn? Sådan at jeg kan kontakte dig hvis ja så giv mig den lige! Hvis du vil ;)

Svar lige med hensyn til hvad du finder ud af!
Avatar billede osborne Nybegynder
10. marts 2004 - 12:50 #1
Hej Andreas,

Har først set din besked nu. Det lyder som om du ville sige mig noget vigtigt som du ikke kan skrive her på eksperten.dk !? Jeg kan se at det er længe siden .. har du stadig behov for dette, eller har du løst problemet?

Beste hilsener
Avatar billede abrjonline Nybegynder
10. marts 2004 - 17:47 #2
Ja det er længe siden men jeg svare selvfølgelig......

Det jeg søger er en grafiker ven! En som jeg kan spørge til råds når HAN har tid osv. Det er ikke fordi jeg ikke vil skrive til dig over eksperten det kan are godt tage tid før man får svar her! Jeg vil høre om du har en mail eller ligende jeg kan kontakte dig på???? Og om du giver være min grafik ven? ;)

Mvh
Andreas

email: Abrj@mail.dk
Avatar billede osborne Nybegynder
11. marts 2004 - 23:50 #3
Jammen du har da alle de grafikervenner som du kan ønske dig lige her på eksperten.dk .. og jeg synes faktisk at folk normalt er flinke til at svare hurtigt på mine spørgsmål.

Jeg har normalt ret travlt, men underviser da ind i mellem folk i 3D i min fritid og når jeg vikarierer på skolen.

Hvis der er spørgsmål du ikke kan få svar på her på eksperten.dk, kan du kontakte mig på osborne2210@yahoo.dk
Avatar billede abrjonline Nybegynder
05. juli 2007 - 10:11 #4
tak for svaret. JEg vil kontakte dig hvis jeg får brug for det
Avatar billede osborne Nybegynder
07. juli 2007 - 22:14 #5
Oj .. så gik der lige 3,5 år siden min sidste kommentar her, fantastisk som tiden går. Lyder som om du stadig har gang i 3D, og det er jo alle tiders. Jeg har selv fuldtidsjob inden for IT, men ikke med 3D. Det har dog stadig min store interesse og noget jeg nok aldrig mister lysten til at rode med.