Avatar billede pcp8 Nybegynder
12. februar 2004 - 00:12 Der er 6 kommentarer

Favorit 3d program?

Hvilket er jeres yndlings 3d program, og hvorfor? Mit er Cinema 4d, fordi det har en meget brugervenlig brugerflade synes jeg, men post jeres. Kom gerne med links, Cinema kan findes her www.cinema4d.com
Avatar billede strych9 Praktikant
12. februar 2004 - 03:51 #1
Maya... Fordi det kører på Linux.
Avatar billede zerohero Nybegynder
12. februar 2004 - 10:44 #2
Mit favorit program er 3D Studio Max, fordi jeg er vild med dens render engine (specielt sammen med Brazil)... Og fordi at Polygon Modellering aldrig har vaeret lettere med 3D Studio Max. Jeg kan ogsaa hurtig finde en masse grimme ting frem om 3D Studio Max, men naar alt kommer til alt, saa er det nok det program jeg bedst kan lide at arbejde med. Men desvaere er jeg blevet meget afhaengig af plugins, saa naar jeg snakker om 3D Studio Max er det inkluderet alle mine kaere plugins :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. februar 2004 - 14:24 #3
3dsmax her også fordi jeg ikke har prøvet andet ;)
Avatar billede mark100 Nybegynder
02. marts 2004 - 16:55 #4
Gmax http://www.discreet.com/products/gmax/ syndes jeg er bedst. men jeg kunne godt tænke mig at have 3D Studio Max.
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
31. marts 2004 - 13:12 #5
Hej,
mit yndlings 3D program var 3d studio max, men nu er det blevet Softimage. Jeg syntes det er klart bedre til modellering. Genvejstasterne er pritriteret til polymodellering, hvilket har gjort at min modelleringshastighed er x 3 af hvad jeg kunne i max. Naar det kommer til rendering foretraekker jeg stadig 3d studio max og brazil.

Rasmus
Avatar billede simonhans73 Nybegynder
27. august 2004 - 02:16 #6
Jeg må give den sidste ret Softimage er bare for fedt. Og du kan få det billigt hvis du er studerende. Jeg mener det er til en tiende del af den fulde pris som dog også er 8000 dollars eller et eller andet helt vildt.