Avatar billede kolla Nybegynder
08. februar 2004 - 18:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Risiko ved åbning af port

Jeg spiller et spil der hedder warcraft 3 men for at spille sammen med andre er det et krav jeg skal have åbnet en port i min firewall nummer 6112 hvad ville risikoen være hvis jeg åbnede den?
Avatar billede tripwire Nybegynder
08. februar 2004 - 18:38 #1
det tror jeg sagtens du kan gøre... selv om den er åben i din firewall, så er porten kun åben på din pc, mens du spiller w3 jo
Avatar billede tripwire Nybegynder
08. februar 2004 - 18:39 #2
men ellers så bare luk den i din firewall, når du er færdig med at spille..
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 18:47 #3
Risikoen er yderst lille.

Du kan vel i din firewall bare sætte den til at acceptere W3 til at være det eneste der må gå gennem denne port - sådan kan jeg konfig. min egen...
Avatar billede kolla Nybegynder
08. februar 2004 - 19:58 #4
Hmm Freekyzone du siger noget med at konfig din firewall
Avatar billede kolla Nybegynder
08. februar 2004 - 19:59 #5
jeg er ikke sikker på jeg ved hvordan det skal gøres :-) har en norton anti virus firewall!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
08. februar 2004 - 20:02 #6
Ja:

Norton personal firewall

men der er mange gode.

Bruger selv McAfee...