Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
08. februar 2004 - 15:07 Der er 16 kommentarer

Hvorfor forsvinder billederne?

Jeg har det problem, at når jeg klikker på det første billede i mine sider. Så forsvinder de resterende og kan kun komme frem ved refresh af siden.

Tjek www.theemann.dk
menupunktet synopsis --> ejb og xml

Prøv at bladre på tallene og se hvad jeg mener?!

Hvad er problemet?
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
08. februar 2004 - 15:08 #1
Det er de efterfølgende siders billeder, der forsvinder - ikke de foregående!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 15:14 #2
Hej javanewbie´´ jeg er ved at kigge på dit spørgsmål og nu hvor jeg tilfældigvis (og heldigvis "måske") er støt på Dem vil jeg høre Dem ad om det er Dem der har Lavet/designet denne website (hjemmeside)? der er er en grund til jeg spørger hvis du måske syntes det er et mærkeligt svar..!

Venlig hilsen

Pillpopper

Forsat god dag/weekend
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
08. februar 2004 - 15:16 #3
Ja det er mig, der har designet siden.
Hvorfor spørger de?
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
08. februar 2004 - 15:16 #4
Selv en god søndag! ;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 15:46 #5
Da jeg står og mangler en til at designe min website da jeg er en klovn på dette område og naturligvis mod en eller anden form for´´pluds point.
Var det noget for Dem??
Jeg er lige ved at se på Deres website!
pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 15:48 #6
Men det jeg vile sige er nemmere på messenger eler ligende så kan man jo altid sætte divs. link ind som er blevet lavet så man ike får balade for at bryde E regler (hvis du forstår hvad det er jeg prøver at sige)?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 15:50 #7
Jeg har en hjemmeside men den er gratis og det er en jeg skal købe da jeg mangler plads og nogle bedre muligheder for divs. opload ´´undskyld det ik lige har noget med deres spørgsmål at gøre..
Det jeg kan se på Deres website er at det måske kan skyldes en DNS opdatering, har du prøvet med det??
Pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 15:53 #8
Foresten de skal osse selv huske at opdatere deres website ihvertfal enn gang om ugen for at få det bedste resultat.
Pillpopper

Hjælper det noget??
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 15:55 #9
For vi taler om det samme så er det der hvor der er nogle billeder og i de andre boks er den hvis og tom?? for hvis det er der så skal din DNS-server opdateres
Pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 16:39 #10
FJeg har set på dine links har du spurgt om du må indsætte dem for der jo copyright på og det kan ende med et sagsanlæg , jeg sladre ikke (hader stikker) men bare et godt råd til dem så de ikke får nogle problemer feks. dgs.dk (de gule sider) og et pa andre der er ikke dem alle sammen men du ved sikkert selv hviken nogen..
www.myass.dk har lige måtte lukke ned da de direkte stjal noget fra www.freefiles.dk det kan du osse læse derinde så det resulterert i at de måtte lukke ned.. (det er kun et godt råd til dem og ikke for at genere dem eller deres website for den ser sku' fin ud :-)
Pillpopper
Avatar billede pillpopper Nybegynder
08. februar 2004 - 16:40 #11
Har du prøvet at opdatere DNS-Serveren for at se om det hjalp for det er normalt der fejlen kan ligge.
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
08. februar 2004 - 17:30 #12
messenger lyder fint, du kan finde mig på theemann@mail.dk
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
08. februar 2004 - 17:32 #13
Hvordan opdaterer jeg dns-serveren?
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
09. februar 2004 - 06:52 #14
tak for komplimentet ang. min hjemmeside ;)
Avatar billede netpxg Nybegynder
09. februar 2004 - 14:36 #15
Pillpopper: hvilken DNS-server skal opdateres og hvad skal den opdateres med ?
Avatar billede javanewbie11 Nybegynder
07. april 2004 - 12:48 #16
Det løste ikke problemet, spørgsmålet er stadig åbent ;)