Avatar billede presch Nybegynder
06. februar 2004 - 12:42 Der er 7 kommentarer

Skifte fra Outlook Express til Outlook

Jeg har fortrudt, at jeg valgte Outlook Express som mit standard e-mailprogram. Hvordan skifter jeg til Outlook, så Outlook fremover er mit standardprogram? Vel at mærke, så jeg undgår problemer med, at sende og modtage mails på min e-mailadresse. Årsagen til mit ønske om at skifte program er, at jeg gerne vil kunne anvende kalenderfaciliteterne i Outlook, når jeg alligevel har åbnet mailprogrammet.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. februar 2004 - 12:45 #1
du installerer bare Outlook, og under installationen henter spørger Outlook selv om du vil iimportere mails osv, og om Outlook skal være dit standard mailprogram fremover..ganske enkelt, dog bør du for en sikkerheds skyld altid tage back-up af mails osv. inden du installerer
Avatar billede espersen Novice
06. februar 2004 - 12:54 #2
se evt. denne vedr backup af data : http://support.microsoft.com/?kbid=270670
Avatar billede presch Nybegynder
06. februar 2004 - 13:35 #3
Outlook er i forvejen installeret. Derfor har jeg ikke den mulighed som du beskriver. Jeg skal bare have skiftet mellem de to programmer. Kan du beskrive nærmere hvordan det gøres, når du nu ved, at jeg har begge programmer tilgængelige, men at Outlook Express i øjeblikket er valgt som standardprogram
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. februar 2004 - 13:37 #4
i MSIE kan du klikke på Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer, og der kan du vælge dit mailprogram
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. februar 2004 - 13:38 #5
men hvis du bare åbner Outlook, mener jeg at det selv vil spørge om du vil bruge det som standard mailprogram også
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. februar 2004 - 21:54 #6
fandt du ud af det??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. februar 2004 - 20:57 #7
lukketid??