Avatar billede hw Nybegynder
04. februar 2004 - 18:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

mailto problem

Hej

har en side der requester mail adressen fra formular og opbygger en besked

kode ..
besked = Besked & "blah blah "  &

besked=besked & "E-mail: <b>" & request("email") & "</b><br><br><br>If you
stated wrong information please advise us with the correct details at; " & "</b><br><br>"

problemet er at mail adressen ikke er "klikbar" i den mail man modtager ...

er der en der kan hjælpe ?
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. februar 2004 - 19:01 #1
Prøv at lave den som et mailto link:

besked=besked & "E-mail: <a href""mailto:"&request("email")&"""><b>" & request("email") & "</b></a><br><br><br>If you
stated wrong information please advise us with the correct details at; " & "</b><br><br>"
Avatar billede steen Nybegynder
04. februar 2004 - 19:02 #2
besked=besked & "E-mail: <b>< href=" & request("email") & ">" & request("email") & "</a></b><br><br><br>If you
stated wrong information please advise us with the correct details at; " & "</b><br><br>"
Avatar billede steen Nybegynder
04. februar 2004 - 19:03 #3
Hmmm... jeg manglede "mailto:"
Avatar billede hw Nybegynder
04. februar 2004 - 19:08 #4
funker ikke
Avatar billede steen Nybegynder
04. februar 2004 - 19:11 #5
Bliver din email "fed"?
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. februar 2004 - 19:13 #6
Jeg har glemt =  ;))

besked=besked & "E-mail: <a href=""mailto:"&request("email")&"""><b>" & request("email") & "</b></a><br><br><br>If you
stated wrong information please advise us with the correct details at; " & "</b><br><br>"
Avatar billede hw Nybegynder
04. februar 2004 - 19:16 #7
så spiller det..;0)..takker for hjælpen ...de fandens " ...enten er der en for meget eller en for lidt ...
Avatar billede steen Nybegynder
04. februar 2004 - 19:18 #8
Hov hv...  Det var ikke mig der skulle ha point...
Det var eagleeye der svarede korrekt
Avatar billede hw Nybegynder
04. februar 2004 - 19:19 #9
Ups ...
Avatar billede hw Nybegynder
04. februar 2004 - 19:19 #10
hvordan rettes det ?
Avatar billede steen Nybegynder
04. februar 2004 - 19:20 #11
Jeg smider nogle point til eagleeye ;-)
Avatar billede hw Nybegynder
04. februar 2004 - 19:21 #12
har oprettet nyt spørgsmål til eagleeye ..
Avatar billede hw Nybegynder
04. februar 2004 - 19:24 #13
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. februar 2004 - 19:27 #14
Jamen ok mange tak. Jeg svare lige så :)