Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 12:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

toyota gt

a.n.g bav tøjet på en toyota gt tvincam 16 bavhjuls trukken 1983 er der en der kan skaffe dele til den jeg mangler de 4 eller 6 stænger der sider på akslen for at styre den ??? jeg skal bruge infomation snarest muligt da det er ved at blive kritisk men den kør stadig ??
Avatar billede pstric Nybegynder
26. januar 2001 - 12:55 #1
Kort fortalt er Eksperten.dk et online forum, hvor medlemmerne svarer på hinandens spørgsmål indenfor IT

Taget fra http://www.eksperten.dk/info.phtml
Avatar billede roslev Nybegynder
26. januar 2001 - 13:12 #2
ja, IT ikke GT :)

Du ville måske have større held i Den Blå Avis eller ved en ophugger....!
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 13:17 #3
jeg har prøvet en ophugger og de har ikke engang så meget som et fæld til den og jeg har prøvet 8-10 støkker og det var en toyota crolla gt twin cam 16 v cope
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. januar 2001 - 13:23 #4
http://www.eksperten.dk/spm/46043

Spørgsmål må kun oprettes EN gang!

/Rob
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 13:26 #5
men da jeg ikke har haft held med det føste svar kan jeg da stille det igen ikk :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
26. januar 2001 - 14:19 #6
hold kæft hvor staver du bare af lort!

>>>pstric, det kunne da godt være at han ville have software til hans motor :-)
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 14:25 #7
ja og ? du ved da hvad jeg skriver aligevel eller hva ? eller mangler du en oversætter er der nogen måde jeg kan søge om det et andet sted eller hva er det kun for pc nøder
Avatar billede ezzuk Nybegynder
26. januar 2001 - 14:32 #8
find mig en oversætter :-)

jeg har ike noget imod at du spørger herinde, selvom det ikke er meningen med eksperten. men det er der da mange der gør... jeg har bæandt andet hørt om en som spurgte om en ford mondeo.............
Avatar billede gunner Nybegynder
26. januar 2001 - 15:57 #9
ok god wekend
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. januar 2001 - 15:58 #10
Find en aut. forhandler og originale dele.. eller kom i det mindste tilbage med et navn for \"stænger\"? :)

http://www.toyota.dk/c/c01.html

Ellers vil jeg mene der er udmærkede muligheder for at finde det du søger på eksempelvis

http://www.bilbasen.dk/links/show_cat.asp?id=16

Xtom` =)
Avatar billede gunner Nybegynder
30. januar 2001 - 17:20 #11
tak skal du have for hjælpen.