Avatar billede kscbb Nybegynder
01. februar 2004 - 15:13 Der er 3 kommentarer

Programmet Winners

Jeg har nu forsøgt at finde det program som de fleste Køkken og Bad forretninger bruger til at tegne i 3D, og fremvise skitser i. men uden held, jeg vil meget gerne høre om der er nogle som kan hjælpe mig med at finde det sted hvor jeg kan finde det, eller hvis der er nogle som har det eller kan få fat i det.

Det er et program hvor man kan tegne Køkken, bad, og jeg tror også man kan tegne hus i det. der er noget med at man skal have en øgle til det, og at det koster en lille -Million-, men hvis jeg bare kan finde ud af hvor man køber det så er jeg glad.
På forhånd tak for hjælpen.

Programmet Hedder WINNER (S)
Avatar billede spock73 Nybegynder
28. september 2004 - 14:47 #1
Du kan købe det af mig... spock73@get2net.dk
Avatar billede kscbb Nybegynder
08. oktober 2004 - 20:03 #2
Hvad koster det og er du sikker på at det er det rigtige?
Tak
Avatar billede spock73 Nybegynder
08. oktober 2004 - 22:31 #3
Det er Compusoft Winner 5 - du kan kontakte mig på spock73@get2net.dk