Avatar billede thrill Nybegynder
01. februar 2004 - 15:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Logitec MouseWare driver fra Windows

Ved en fejl har jeg fået inst. Logitec MouseWare V4.1 (gammel version) på en maskine med Win98, men hvordan fjerner jeg denne igen?

Under "Tilføj/fjern programmer" ses Driveren/programmet ikke, og i "Start" mappen findes den heller ikke. Den optræder kun som en mappe under START/PROGRAMMER, uden "Uninstall".
Avatar billede hundni Nybegynder
01. februar 2004 - 17:29 #1
Hej.. dit problem kan måske løses ved at gå ind i c:\windows\menuen start\programmer\
der skulle du kunne finde logitec mouseware v4.1 og der vil Uninstall ligge..
håber det vil hjælpe...
Avatar billede ird Praktikant
01. februar 2004 - 17:31 #2
Hent Regcleaner så kan du slette dem http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html
Avatar billede ird Praktikant
16. februar 2004 - 12:28 #3
Mon her kom feedback omkring problemet ?
Avatar billede thrill Nybegynder
16. februar 2004 - 18:09 #4
Ja, tak for svaret, det er et fint program.

Jeg valgte dog iøvrigt at udskifte maskinen, da den var en tand for sløv.
Avatar billede thrill Nybegynder
16. februar 2004 - 18:10 #5
.
Avatar billede thrill Nybegynder
16. februar 2004 - 18:10 #6
.
Avatar billede ird Praktikant
16. februar 2004 - 18:30 #7
hvorfor tager du point selv når du kan bruge mit svar????????
Avatar billede ird Praktikant
16. februar 2004 - 19:33 #8
Håber du smider en god forklaring
Avatar billede thrill Nybegynder
16. februar 2004 - 19:51 #9
Der var kun "svar" fra hundni, og du havde kun lagt en kommentar, så kan der ikke gives point.
Avatar billede ird Praktikant
17. februar 2004 - 09:09 #10
Kunne du ikke have bedt mig smide et så??
Spild af tid at hjælpe her
Avatar billede thrill Nybegynder
17. februar 2004 - 18:18 #11
Kan godt se dit synspunkt, men ofte er det sådan, at hvis der postes en "kommentar", så ønskes der ikke point. Det har jeg ihvertfald ofte været ude for.
Avatar billede ird Praktikant
17. februar 2004 - 18:22 #12
smider da ikke et svar før problemet er løst!
Avatar billede thrill Nybegynder
17. februar 2004 - 18:33 #13
Okey, sådan kan man også se på det. Jeg retter fejlen her :

http://www.eksperten.dk/spm/466611