Avatar billede janny Nybegynder
31. januar 2004 - 09:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er HAWK

Hej

Jeg bruger microsoft outlook, og kører med McAfee firewall og virusscanner. Men hvad er HAWK for outlook egentligt for noget? - bør den være slået til?
Avatar billede bennyn Nybegynder
31. januar 2004 - 09:28 #1
HAWK (Hostile Activity Watch Kernel) Properties:

With HAWK selected on the left, two tabs are available.

The E-mail tab of HAWK checks for virus-like behavior in your e-mail program.  This includes mass mailings or suspect attachments.

Troubleshooting tip:  If you are having problems with an email program, turn off McAfee's E-mail Scan and HAWK for E-mail to make sure McAfee is not the culprit.  This can be here, or before coming in to these advanced settings at the top
Avatar billede bennyn Nybegynder
31. januar 2004 - 09:31 #2
Som de skriver er det en ekstra feature der kiger på mistænkelige vedhæftnninger og masse emails. Om den skal være slået til eller fra, afhænger helt af hvilket sikkerheds niveau du ønsker.