Avatar billede kennovs Nybegynder
28. januar 2004 - 07:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en hjemmeside.

Hey!

Jeg står og skal lave et projekt om en hjemmeside. Jeg har mine ideer til hvordan siden skal se ud, men har mange problemer med at få den vist på skærmen, hvis man kan sige det sådan :-)

Lidt info om hvordan siden skal se ud:
http://www.lj-design.dk
Hvis man kan lave noget lignede det der... men hendes side den runder, menhvis man nu kunne lave den trekantet eller noget helt andet, bare ikke rund.
Hendes menu, er også kanon, hvis man kunne lave det sådan også, men bare kunne sætte et billede ind, ved siden af teksten.

Er der nogle der kan hjælpe lidt med det??

Jeg har somsagt lidt forstand på html, så jeg kan sagtens (tror jeg) begrunde hvorfor det er skrevet sådan og sådan, men hvsi jeg ikke kan, håber jeg at i også vil hjælpe med det...

Men først lige siden!

Mvh Kenneth Jørgensen
Avatar billede cdc Novice
28. januar 2004 - 08:17 #1
Ved godt de ikke er helt i overensstemmelse med det du forespørger, men her ligger der nogle skabeloner du kan tage udgangspunkt i: http://www.eksperten.dk/spm/276705
Avatar billede kennovs Nybegynder
28. januar 2004 - 08:47 #2
har skrevet en mail til ham, ang mit projekt m.m.
Så håber han vil hjælpe! jeg siger mange tak!
Avatar billede cdc Novice
28. januar 2004 - 09:20 #3
Jeg har sendt dig mail tilbage :o) Så svar du selv her og accepter dit eget svar, så kan du bruge dine points på andre ting :o)

/cdc
Avatar billede kennovs Nybegynder
28. januar 2004 - 09:23 #4
Tusinde tak! Men er du frisk på at kunne hjælpe lidt eller ??