Avatar billede janny Nybegynder
27. januar 2004 - 16:43 Der er 1 løsning

Hjælp til firewall

Hej

jeg tror at nedenstående er mit problem:

Det virker som om SPAMfighter ikke kan få fat i SPAMfighter serveren?
Der kan være flere mulig løsninger. Prøv at checke om du er online, er du ikke det, så forbind dig til nettet og prøv igen.
Det kan også være du har en firewall installeret. Har du det så skal du åbne for at SPAMfighter kan kommunikere:

TCP Indstillinger
    Retning: Indgående & Udgående
    Lokal Port: Alle
    Fjern Port: Fast (2409)

UDP Indstillinger
    Retning: Indgående & Udgående
    Lokal Port: Alle
    Fjern Port: Fast (2409)

Men hvor/hvordan konfigurerer jeg det i min McAfee firewal ?

Jan
Avatar billede janny Nybegynder
01. februar 2004 - 09:22 #1
lukket