Avatar billede zoggy Nybegynder
27. januar 2004 - 14:49 Der er 3 kommentarer

Counter Strike Bane placering

Hej eksperten!

Jeg har det problem at jeg ikke ved hvor jeg skal ligge de baner jeg downloader fra nettet til counter strike 1,5.
Jeg vil blive glad hvis en kunne hjælpe mig.
Hilsen Zoog.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
27. januar 2004 - 15:03 #1
de skal placeres i mappen "cstrike\maps" i din Half-Life mappe...

S.R.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
27. januar 2004 - 16:51 #2
Hmmm... Ok... Du har lige afvist et korrekt svar... Man kan da godt se at du er en venlig sjæl...

S.R.
Avatar billede hundni Nybegynder
18. februar 2004 - 18:57 #3
som regel når du dowloader maps så ligger der en tekst fil med og der i står der hvor de skal ligge....i hvertfald når du downloader fra http://www.cs-maps.jolt.co.uk/ en konon god side....hvor du både finder waypoints og mange tusind baner....