Avatar billede henriktof Nybegynder
27. januar 2004 - 14:28 Der er 4 kommentarer

Tastaturgenveje i DK Notes under XP

Vi har fået XP, og har i den forbindelse lagt Notes 5.0.11 DK med ud. Desværre er tastaturgenvejene nu ændret: CTRL+B er blevet til CTRL+H etc. Lægger vi en engelsk Notes version på er genvejene de samme som de altid har været... jeg har gennemsøgt bl.a. notes.net, men har ikke kunnet finde nogen løsning. Er en af Jer stødt på dette, og fundet de vises sten?
Avatar billede jogii Nybegynder
27. januar 2004 - 14:31 #1
Nej, desværre. Og det bliver ikke bedre med N6. Jeg har oplevet forskelle fra maskine til maskine. Men det kan bare være at det er mig der ikke kender mulighederne heller.
Avatar billede henriktof Nybegynder
27. januar 2004 - 14:36 #2
Jeg har også forsøgt med 6.5 - uden held. Kun uk/us versionen gav det ønskede resultat. Glad for at det ikke kun er mig, der har oplevet problemet ;o)
Avatar billede jogii Nybegynder
27. januar 2004 - 14:38 #3
Så vidt jeg husker virker det også hvis du i den danske version skifter til engelsk sprog. Meget dejlig ny facilitet forøvrigt.
//Jörg
Avatar billede henriktof Nybegynder
27. januar 2004 - 14:54 #4
Yes - under preferences kan man ændre interface language til english, når man har installeret 6.5 dk, og så virker tastaturgenvejene, igen (men med engelske menuer). Du har ret, det er en god facilitet.