Avatar billede urup Nybegynder
27. januar 2004 - 00:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dwg til dxf

Hej

Jeg har 7000 tegninger i dwg format som jeg skal have lavet om til dxf...findes der et program der selv kan gøre det ???
Altså hvor man bare kan merker de filler der skal laves om men stadig have samme fornavn men selvfølgelig bliver det til dxf
Avatar billede migo Nybegynder
27. januar 2004 - 09:45 #1
Prøv at ringe til Mikro-Tegn ApS, telefon: 33 31 27 28. Tal evt. med Per Lindved. Det er selvfølgelig et firma der lever af at konvertere tegninger, sååå
Avatar billede sorensfar Nybegynder
29. januar 2004 - 10:54 #2
Her er vist lige hvad du har brug for:

http://www.fpsols.com/dwg_dxf_convert.html

- skulle virke i DEMO mode (hvad dét så end vil sige), indtil man registrerer.
Men det gør man vel altid, når man er et firma?  c",)
Avatar billede sorensfar Nybegynder
07. marts 2004 - 20:01 #3
urup-> Kan du ikke bruge et af svarene, så giv lige lyd. Ellers så lad os få lukket spørgsmålet c",)