Avatar billede tjd Nybegynder
26. januar 2004 - 05:15 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

System resuocer

Det er ikke sikker på det er stavet rigtigt,
Det jeg vil spørge om er  hvad kan jeg gøre for at min system køre meds mere end som jeg selv syntes er meget lavt
Jeg har prøvet spyware sybot , men jeg tror ikke jeg er god nok til at finde ud af hvad jeg skal gøre.Jeg ved også at når jeg skriver ind til jer eksperter så får jeg nogle svar som jeg ikke opfatter i første omgang, men det jeg ville spørge om var at hvis jeg kører scandisk så går mit system ned til nul, og så er jeg nød til at genstarte compen, og så går den kun op til imellem 47 og 57.
Tage
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2004 - 07:57 #1
Prøv at spørge i kategorien for dit operativsystem. Denne kategori er beregnet til spørgsmål om brugen af eksperten.dk.
Avatar billede arlet Juniormester
26. januar 2004 - 08:10 #2
Efter du har kørt spybot, så kom med en hijackthis.

Hent hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link :         http://www.merijn.org/files/HijackThis.exe

den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

DU MÅ IKKE FIXE NOGET SELV. NÅR VI HAR TJEKKET LOGGEN IGENNEM FORTÆLLER VI DIG HVAD DER SKAL SLETTES...

Manual for installering af hijackthis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede tjd Nybegynder
27. januar 2004 - 15:24 #3
Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SA3DSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\ZANDA.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\CCLAW.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NJEEVES.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SXGDSENU.EXE
C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATICWD32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATITASK.EXE
C:\WINDOWS\LOADQM.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HPZTSB09.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SPOOL32.EXE
C:\PROGRAMMER\HP\HPCORETECH\HPCMPMGR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HPHMON05.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\HP CD-WRITER\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HPZIPM12.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\ITOUCH\ITOUCH.EXE
C:\PROGRAMMER\MYWEBSEARCH\BAR\2.BIN\MWSOEMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MDM.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HIDSERV.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\CPQEAUI.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\ZLH.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\BTTNSERV.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP SOFTWARE UPDATE\HPWUSCHD2.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REAL\UPDATE_OB\REALSCHED.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NIP.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NPFMSG2.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SIPIX\SCDELUXE\DELUXECC.EXE
C:\PROGRAMMER\USB FLASH DISK UTILITY\UFD UTILITY\UFDMON.EXE
C:\PROGRAMMER\USB FLASH DISK UTILITY\UFD UTILITY\USBTD.EXE
C:\PROGRAMMER\VERISIGN\NAVI\NAVIAGENT.EXE
C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\ON-SCREEN DISPLAY\OSD.EXE
C:\PROGRAMMER\INCREDIMAIL\BIN\IMAPP.EXE
C:\PROGRAMMER\INCREDIMAIL\BIN\IMNOTFY.EXE
C:\PROGRAMMER\INCREDIMAIL\BIN\INCMAIL.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\DOKUMENTER\DOWNLOAD\HIJACKTHIS.EXE

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&i=dan
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&i=dan
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&i=dan
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&query=%s&i=enu
R3 - URLSearchHook: VeriSign Inc. i-Nav IDN SearchHook - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\PROGRAMMER\VERISIGN\I-NAV\I-NAV_4_1_2.DLL
F1 - win.ini: run=hpfsched
O2 - BHO: (no name) - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\PROGRAMMER\VERISIGN\I-NAV\I-NAV_4_1_2.DLL
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 6.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.DLL
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHELPER.DLL (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {B195B3B3-8A05-11D3-97A4-0004ACA6948E} - C:\PROGRAMMER\HOTBAR\BIN\4.3.9.0\HBHOSTIE.DLL (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Essdc] essdc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SXGDSENU] SXGDSENU.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EACLEAN] C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\eaclean.exe /NORESTART
O4 - HKLM\..\Run: [CISrvr Program] C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CPQ BackWeb Monitor] C:\CPQS\TOOLS\BackMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiCwd32] Aticwd32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiKey] Atitask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Aureal A3D Interactive Audio Init] A3dInit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\SYSTEM\hpztsb09.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] c:\Programmer\Hewlett-Packard\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\PROGRAMMER\HP\HPCORETECH\HPCMPMGR.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\SYSTEM\HPHMON05.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adaptec DirectCD] C:\PROGRA~1\HPCD-W~1\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [HP CD-Writer] C:\Programmer\HP CD-Writer\Mmenu\hpcdtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\PROGRA~1\LOGITECH\ITOUCH\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\BAR\2.BIN\MWSOEMON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [Hidserv] Hidserv.exe run
O4 - HKLM\..\Run: [CPQEASYACC] "C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\Cpqeaui.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\NORMAN\NVC\BIN\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [hpppta] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP PrecisionScan\PrecisionScan Pro\hpppta.exe /ICON
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\AVAST4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRAMMER\LOGITECH\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [DELUXECC] C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\SCDeluxe\DELUXECC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UFD Monitor] C:\Programmer\USB Flash Disk Utility\UFD Utility\UFDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UFD Utility] C:\Programmer\USB Flash Disk Utility\UFD Utility\USBTD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [navi] "C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe" manifest="https://manifest.verisign-grs.com/manifest98.xml" guid={B562BC94-9A3A-4760-AE48-0D52FD01B1B5} interface={3FEFF9F3-B5F5-4F47-BB96-CE281BFBE15D}
O4 - HKLM\..\RunServices: [Aureal A3D Interactive Audio] sa3dsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [HC Reminder] hc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Norman ZANDA] C:\NORMAN\NVC\BIN\ZANDA.EXE /LOAD
O4 - HKLM\..\RunServices: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE" /background
O4 - HKCU\..\Run: [FreeRAM XP] "C:\DOKUMENTER\DOWNLOAD\DOWN 1\FREERAM XP PRO 1.30.EXE" -win
O4 - HKCU\..\RunServices: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\RunServices: [msnmsgr] "C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE" /background
O4 - HKCU\..\RunServices: [FreeRAM XP] "C:\DOKUMENTER\DOWNLOAD\DOWN 1\FREERAM XP PRO 1.30.EXE" -win
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: i-Nav Hjælp (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Hjælp (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Indstillinger (HKLM)
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?37966.7826736111
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.6.cab
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {80DD2229-B8E4-4C77-B72F-F22972D723EA} (AvxScanOnline Control) - http://www.bitdefender.com/scan/Msie/bitdefender.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2003120501/housecall.antivirus.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {DC187740-46A9-11D5-A815-00B0D0428C0C} - http://www.pcpowerscan.com/pcpowerscan.cab
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2004 - 15:27 #4
løber den lige igennem
Avatar billede tjd Nybegynder
27. januar 2004 - 15:32 #5
ok.
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2004 - 15:46 #6
Der var en del snavs:
Du skal nu til at i gang med at fixe. Men først skal du lige have noget instruktion. Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.arlet.frac.dk/systemgendannelsen.htm derefter skal du åbne hijackthis. Du får herunder nogle filer som du skal fixe, det du skal gøre er at sætte en vinge ud for disse filer jeg har skrevet nedeunder. IKKE FIXE endnu. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix chekede. Efter fix skal du genstarte din computer.
Her er de filer, du skal fixe :

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&i=dan
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&i=dan
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&i=dan
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://search.presario.net/scripts/redirectors/presario/srchredir.dll?c=1c99&s=search&query=%s&i=enu
R3 - URLSearchHook: VeriSign Inc. i-Nav IDN SearchHook - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\PROGRAMMER\VERISIGN\I-NAV\I-NAV_4_1_2.DLL

F1 - win.ini: run=hpfsched

O2 - BHO: (no name) - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\PROGRAMMER\VERISIGN\I-NAV\I-NAV_4_1_2.DLL
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHELPER.DLL (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {B195B3B3-8A05-11D3-97A4-0004ACA6948E} - C:\PROGRAMMER\HOTBAR\BIN\4.3.9.0\HBHOSTIE.DLL (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [LoadQM] loadqm.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\BAR\2.BIN\MWSOEMON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [navi] "C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe" manifest="https://manifest.verisign-grs.com/manifest98.xml" guid={B562BC94-9A3A-4760-AE48-0D52FD01B1B5} interface={3FEFF9F3-B5F5-4F47-BB96-CE281BFBE15D}

O9 - Extra button: i-Nav Hjælp (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Hjælp (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Indstillinger (HKLM)

O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/SmileyCentralInitialSetup1.0.0.6.cab

Derefter Genstarter du i fejlsikret tilstand(Fejlsikret tilstand kommer du i ved at trykke på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows.) Find følgende fil i Stifinder og slet den:

C:\PROGRAMMER\MYWEBSEARCH\BAR\2.BIN\MWSOEMON.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REAL\UPDATE_OB\REALSCHED.EXE
C:\PROGRAMMER\VERISIGN\NAVI\NAVIAGENT.EXE

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede tjd Nybegynder
27. januar 2004 - 16:31 #7
Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SA3DSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\ZANDA.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\CCLAW.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NJEEVES.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SXGDSENU.EXE
C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATICWD32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\ATITASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HPZTSB09.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SPOOL32.EXE
C:\PROGRAMMER\HP\HPCORETECH\HPCMPMGR.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HPHMON05.EXE
C:\PROGRAMMER\HP CD-WRITER\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\ITOUCH\ITOUCH.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HPZIPM12.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\CPQEAUI.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\ZLH.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\HIDSERV.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\BTTNSERV.EXE
C:\PROGRAMMER\HEWLETT-PACKARD\HP SOFTWARE UPDATE\HPWUSCHD2.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NYMSE.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NIP.EXE
C:\PROGRAMMER\LOGITECH\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\NORMAN\NVC\BIN\NPFMSG2.EXE
C:\WINDOWS\TWAIN_32\SIPIX\SCDELUXE\DELUXECC.EXE
C:\PROGRAMMER\USB FLASH DISK UTILITY\UFD UTILITY\UFDMON.EXE
C:\PROGRAMMER\USB FLASH DISK UTILITY\UFD UTILITY\USBTD.EXE
C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE
C:\PROGRAMMER\INCREDIMAIL\BIN\IMAPP.EXE
C:\PROGRAMMER\COMPAQ\ON-SCREEN DISPLAY\OSD.EXE
C:\PROGRAMMER\INCREDIMAIL\BIN\IMNOTFY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MDM.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\DOKUMENTER\DOWNLOAD\HIJACKTHIS.EXE

O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 6.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] c:\windows\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] c:\windows\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [Essdc] essdc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SXGDSENU] SXGDSENU.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EACLEAN] C:\Programmer\Compaq\Easy Access Button Support\eaclean.exe /NORESTART
O4 - HKLM\..\Run: [CISrvr Program] C:\COMPAQ\INTERNET\CISRVR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CPQ BackWeb Monitor] C:\CPQS\TOOLS\BackMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiCwd32] Aticwd32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiKey] Atitask.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Aureal A3D Interactive Audio Init] A3dInit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\SYSTEM\hpztsb09.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] c:\Programmer\Hewlett-Packard\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\PROGRAMMER\HP\HPCORETECH\HPCMPMGR.EXE"
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\SYSTEM\HPHMON05.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Adaptec DirectCD] C:\PROGRA~1\HPCD-W~1\DIRECTCD\DIRECTCD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [HP CD-Writer] C:\Programmer\HP CD-Writer\Mmenu\hpcdtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\PROGRA~1\LOGITECH\ITOUCH\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [Hidserv] Hidserv.exe run
O4 - HKLM\..\Run: [CPQEASYACC] "C:\PROGRAMMER\COMPAQ\EASY ACCESS BUTTON SUPPORT\Cpqeaui.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\NORMAN\NVC\BIN\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [hpppta] C:\Programmer\Hewlett-Packard\HP PrecisionScan\PrecisionScan Pro\hpppta.exe /ICON
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "c:\Programmer\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\AVAST4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRAMMER\LOGITECH\MOUSEWARE\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [DELUXECC] C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\SCDeluxe\DELUXECC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UFD Monitor] C:\Programmer\USB Flash Disk Utility\UFD Utility\UFDMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UFD Utility] C:\Programmer\USB Flash Disk Utility\UFD Utility\USBTD.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Aureal A3D Interactive Audio] sa3dsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [HC Reminder] hc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Norman ZANDA] C:\NORMAN\NVC\BIN\ZANDA.EXE /LOAD
O4 - HKLM\..\RunServices: [StillImageMonitor] C:\WINDOWS\SYSTEM\STIMON.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [IncrediMail] C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\IncMail.exe /c
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\PROGRAMMER\MSN MESSENGER\MSNMSGR.EXE" /background
O4 - HKCU\..\Run: [FreeRAM XP] "C:\DOKUMENTER\DOWNLOAD\DOWN 1\FREERAM XP PRO 1.30.EXE" -win
O8 - Extra context menu item: &Add animation to IncrediMail Style Box - C:\PROGRA~1\INCRED~1\bin\resources\WebMenuImg.htm
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {F00F4763-7355-4725-82F7-0DA94A256D46} (IMDownloader Class) - http://www2.incredimail.com/contents/setup/downloader/imloader.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/ansi/iuctl.CAB?37966.7826736111
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {80DD2229-B8E4-4C77-B72F-F22972D723EA} (AvxScanOnline Control) - http://www.bitdefender.com/scan/Msie/bitdefender.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2003120501/housecall.antivirus.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {DC187740-46A9-11D5-A815-00B0D0428C0C} - http://www.pcpowerscan.com/pcpowerscan.cab
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2004 - 16:34 #8
INCREDIMAIL -> Er det en du bruger og vil beholde??

Der går rygter om at der er spyware i den
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2004 - 16:36 #9
Ellers er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Du har mange programmer, der ikke er nødvendige i din opstart.
læs mere her http://www.arlet.dk/opstart.htm

efter du har været i gennem dine opstartsprogrammer, vil du have en meget hurtigere computer
Avatar billede tjd Nybegynder
27. januar 2004 - 16:37 #10
Hej! arlet
Det er min E-mail.
Smid et svar så er point dine.
M.v.h.
Tage
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2004 - 16:40 #11
Du skal bare markere  mit navn i boksen til venstre og trykke på accepterer
Avatar billede tjd Nybegynder
27. januar 2004 - 16:44 #12
Mange tak for hjælpen.
Tage
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2004 - 16:48 #13
Velbekommen