Avatar billede aleq Juniormester
25. januar 2004 - 15:56 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

maya problem

jeg har det problem at når man ser disse 4 view-vinduer og jeg trykker space for at forstørre den ene af dem, så er det lige meget hvilken af dem jeg prøver med, kan jeg ikke se min model eller grid. hjælp

det er maya 4.5 og min OS er WinXP
Avatar billede klausman Nybegynder
25. januar 2004 - 21:35 #1
Nu er jeg selv lige startet med at snuse lidt til maya, jeg anvender selv 5.0. Men tryk på F skulle zoome ind så dit aktive objekt passer i dit vindue. Jf. første tutorial på nedenstående side. http://www.alias.com/eng/community/tutorials/index.jhtml;$sessionid$2TROURNGR3OKVQCLCWSSFEWAJMK0IIV0#
Avatar billede miza Nybegynder
25. februar 2004 - 19:24 #2
Prøv at kigge i Out-liner vinduet, Hvis der er et objekt der hedder Transform(et tal). Så slet den, det kan nogen gange være problemet, eller check om der er flere objekter end du har lavet. En sidste ting du kan prøve er, gå ind i et af de 4 views, klik så på View->Select Camera, under Far-Clip, sæt den meget højt så øger du punket hvor den normalt klipper, og der kan det ske at du måske kan se noget igen. Håber det hjælper
Avatar billede aleq Juniormester
11. april 2004 - 08:20 #3
jeg skulle bare installere nogle ældre nvidia drivere
Avatar billede miza Nybegynder
11. april 2004 - 08:26 #4
okay, men tak for point :D