Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 15:18 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Norman og spamfighter

Hej der...

Jeg har installeret "Norman" fra TDC, og derefter SpamFighter fra Jubii - og bruger i øvrigt Outlook Express til mails...

Problemet : Jeg tror ikke SpamFighter connecter til sin egen server, for at tjekke Spam's - nogen der ved hvorfor, og hvordan jeg løser problemet???

hilsen Conrad
Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 15:24 #1
Flere points ? No Problem !
Avatar billede dmcn Praktikant
25. januar 2004 - 15:24 #2
http://www.spamfighter.com/Faq_Default.asp

Why can't SPAMfighter communicate with the SPAMfighter Server?
First be sure that you are connected to the Internet, if not, go on-line and try again.
If you are behind a firewall, allow SPAMfighter to connect to our server. Here's the settings:

TCP Settings
    Direction: Outbound & Inbound
    Local Port: All
    Remote Port: Fixed (2409)

UDP Settings
    Direction: Outbound & Inbound
    Local Port: All
    Remote Port: Fixed (2409)

If you are behind a Proxy Server please download SocksCap:
Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 15:26 #3
Ja - det har jeg læst - umiddelbart ser det også ud til, at det er som det skal være - dog stadig uden forbindelse!
Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 19:58 #4
Hæver til 100 p. ;O)
Avatar billede mjl Nybegynder
25. januar 2004 - 20:31 #5
Ingen der kan hjælpe???
Avatar billede mjl Nybegynder
26. januar 2004 - 16:51 #6
Stadig ingen ide'er ??? Kan da godt hæve points lidt mere ???
Avatar billede mjl Nybegynder
26. januar 2004 - 17:19 #7
Ingen der kender Spamfighter ?
Avatar billede mjl Nybegynder
26. januar 2004 - 18:57 #8
Lukker - øvsa - du får lige lidy for ulejligheden n0rmality...

Tak

hilsen Conrad