Avatar billede mio79 Nybegynder
25. januar 2004 - 12:09 Der er 2 kommentarer

Knapper og vinduer

Jeg har i mit xslt stylesheet følgende kode:

  <input type="button" value="Ansøgning" onclick="window.open('ansøgning.xml')"/>
Koden åbner et andet dokument. Men mit problem er at når dokumentet åbnes ligger det første dokument (det der er knyttet dette stylesheet) stadigvæk åben "bagved". Desuden åbnes det andet dokument ikke i et vindue af fuld størrelse :0(
Mit spørgsmål er derfor:
Er det muligt at udvide koden således, at det eksisterende dokument lukkes ned når bruger trykker på knappen, OG er det muligt at indsætte en attribut eller lign. således at dokumentet bliver åbnet i et vindue af fuld størrelse?
Avatar billede janegil Nybegynder
25. januar 2004 - 14:23 #1
Du VIL åpne et nytt vindu, samtidig som du lukker det gamle?

Beklager, jeg må fornærme dig litt før jeg svarer. Lager du hjemmeside for et Black Metal orkester? http://heima.olivant.fo/~styrheim/tekst/moneydesign/music%20industry.html .

Hvorfor ikke bare location=ansøgning.xml? Er det ikke egentlig den effekten du vil ha?

(Eller kanskje det er tryggere med ans%F8gning.xml)
Avatar billede janegil Nybegynder
25. januar 2004 - 14:38 #2
Svaret på spørsmålet ditt er JA, men hva er galt med
<a href="ans%F8gning.xml">Ansøgning</a>
?