Avatar billede ollekolle Nybegynder
24. januar 2004 - 22:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

buydomains.dk usikkert sikkerhedscertifikat?

jeg har hele dagen forsøgt at logge mig på http://www.buydomains.dk virtuelle administration men får ikke lov at komme ind. IE siger sikkerhedscertifikatet er trukket tilbage, og jeg ikke bør have tillid til webstedet.
Nogen der ved hvad der sker?
Avatar billede espersen Novice
24. januar 2004 - 22:58 #1
nej, men jeg er helt vild glad for at være færdig med Buydomains.dk efter 1½ måneds intens arbejde med at flytte et domæne!
Avatar billede espersen Novice
24. januar 2004 - 23:02 #2
men jeg har lige logget mig ind i kontrolpanelet (det kan jeg åbenbart endnu) - men det ser da ok ud ! (jeg er ikke konfronteret med at det er trukket tilbage : jeg loggede ind uden problemer overhovedet.

Hvis du skal have lidt hjælp til at komme derfra - så sig til ;o)

Du kan sikkert ligeså godt opgive at få at vide hvad der foregår ; supporten er jo som sædvanlig ikke online ;-|

Men jeg synes at det lyder lidt skummelt
Avatar billede ollekolle Nybegynder
25. januar 2004 - 15:59 #3
det lyder godt nok underligt at du ikke får samme besked men du bruger måske ikke IE6 eller har du et lavt sikkerhedsniveau?
Avatar billede espersen Novice
25. januar 2004 - 16:35 #4
jo jeg bruger IE6 og sikkerhedsniveauer er ca. mellem; mem med lidt rettelser (bl.a. IE Spyad)
Avatar billede espersen Novice
25. januar 2004 - 17:02 #5
kører du med høj sikkerhed ?
Avatar billede ollekolle Nybegynder
25. januar 2004 - 17:16 #6
næ jeg kører med det samme og jeg har lige checket med konens pc og der kan jeg sagtens logge mig på. det er lidt mystisk.
Avatar billede espersen Novice
25. januar 2004 - 17:30 #7
men alligevel kan det ikke helt overraske mig med Buydomains ; jeg har pga. mine erfaringer intet godt at sige om dem. Deres support er desværre ikke meget værd - alt for ofte ikke særlig underbygget og smæk fyldt med sprog- og stavefejl.
Avatar billede espersen Novice
12. februar 2004 - 13:11 #8
se evt. denne tråd vedr. buydomains : http://www.eksperten.dk/spm/448789

Hvordan går det ellers ?
Avatar billede ollekolle Nybegynder
12. februar 2004 - 15:15 #9
jeg er stadig lige vidt :-( der er stadig ingen kontakt når man skriver til dem så når jeg får lidt tid til det, så flytter jeg mit domæne
Avatar billede espersen Novice
12. februar 2004 - 15:19 #10
tjaa... det er desværre ikke noget der overrasker mig at de ikke svarer igen.
Avatar billede espersen Novice
03. april 2004 - 21:00 #11
hvordan går det ?
Avatar billede ollekolle Nybegynder
13. april 2004 - 00:53 #12
fint nok har lavet en reinstall af XP og så kunne jeg komme på igen men de ryger ud snarest!
vil du sende et svar så du kan få point for udholdenhed og hjælpen.
tak for dine svar.
Avatar billede espersen Novice
13. april 2004 - 10:10 #13
;o) - held og lykke med at skifte
Avatar billede ollekolle Nybegynder
19. april 2004 - 23:55 #14
mange tak