Avatar billede grommit Nybegynder
22. januar 2004 - 21:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deploy .NET løsning til WEB-hotel fra VS 2003

Har rodet lidt med .NET og har lavet et par (test) webservices/programmer, som jeg gerne vil have kørende på mit domæne .
Kan godt finde ud af manuelt at flytte de nødvendige filer til web-hotellet v.h.a FTP, men burde MS VS 2003 ikke kunne hjælpe mig med dén proces ?

Har prøvet med funktionaliteten "Copy project" men kan ikke rigtig finde ud af at connecte direkte til domænet :-(
Avatar billede burningice Nybegynder
23. januar 2004 - 11:24 #1
men kun at Visual Studio kan finde ud af det hvis der er direkte filadgang, dvs. enten lokalt på maskinen eller over netværket via file-share.
Avatar billede magune Nybegynder
11. februar 2004 - 14:50 #2
Siger "Frontpage server extensions" noget? Jeg tror web-hotellet skal understøtte dem for at man kan kopierer direkte fra VS.
I praksis mener jeg at det er helt holdbart (ok) at udvikle på sin egen IIS (localhost) for derefter manuelt at flytte de nødvendige filer til web-hotellet når projektet skal i drift.
Du kan også lave et deployment projekt som du benytter til at .. well .. deploye med! Det funker udmærket.

/GAa
Avatar billede _basil Nybegynder
17. februar 2004 - 15:58 #3
Fandt du egentligt nogensinde en løsning. Jeg sidder nemmerlig med samme problem lige nu? Jeg har bare manuelt uploadet mine filer til mit webhotel via ftp. Men det virker ikke. skal der gøres noget specielt?
Avatar billede magune Nybegynder
22. februar 2004 - 13:02 #4
På webserveren skal det virtuelle bibliotek som i vil have sitet kørende i oprettes. Det er bl.a. noget med at sætte rettigheder (read, write, scripts mv.). På webhotellet skulle der gerne være en eller anden form for for service der giver adgang til dette.
mhv
GAa