Avatar billede bmandersen Nybegynder
22. januar 2004 - 15:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skabelon - printerforvirring

Jeg opretter i store stil arbejdsskabeloner til mine kollegaer. I starten af skabelonen bestemmer jeg så sideopsætning og fra hvilken printerskuffe papiret skal komme. Når jeg prøvekører skab. virker det perfekt.
Når mine kollegaer skal bruge samme skabelon/printer kommer det ud på forkert papir, altså fra en helt anden skuffe. Laver jeg skabelonen om på en af mine kollegaers pc'er, virker det også for de andre 4 - men så er det galt ved mine udskrifter.
Kan det skyldes, at jeg har windows 2000, mens de andre har 98?
Avatar billede bmandersen Nybegynder
22. januar 2004 - 15:42 #1
Jeg vil lige tilføje, at vi allesammen har samme udgave af Word XP
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2004 - 22:28 #2
Det kan være, at I ikke har samme version printerdriver eller at stien til printeren ikke er ens på maskinerne.
Avatar billede rvm Nybegynder
23. januar 2004 - 07:43 #3
Ja - hvis der bliver valgt samme printer, men forskellige bakker, så er det driveren. Men hvis det er forseklllige printere, så ville jeg gribe det lavpraktisk an - nemlig acceptere at den skriver ud i forskellige bakker og så bare ligge papiret derefter *S*
Avatar billede bmandersen Nybegynder
23. januar 2004 - 08:24 #4
Til rvm: kan ikke bytte rundt på på papir - det er de andre afdelinger nok ikke så glade for, fordi vi har forsk. logopapir.
Til hov-sa: jeg vil undersøge det med printerdriver eller stien.
Avatar billede bmandersen Nybegynder
16. februar 2004 - 14:30 #5
Tak for hjælpen, det var stien til printeren