Avatar billede denieru Nybegynder
22. januar 2004 - 13:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

unattened, pakker og partioner

jeg har sidet og kikket lidt på noget un atttendet men kan ikke rigtig finde noget om hvor man mand sætter ænder i vilke pakke der skal instaleres f.eks vil jeg godt have DHCP men ind på men 2k server som jeg installer med unattened

jeg kan heller ikke finde noget om hvor da man ind stille partionerne.

er der noget der har en ide om hvordan man gør de to ting  ?

- Danne
Avatar billede serverservice Praktikant
22. januar 2004 - 13:28 #1
Jeg kan da fortælle dig hvordan du indstiller partitionen som skal inatalleres på. Du åbner din unattend.bat fil.
Du skal i den sidste linie tilføje tempdrive:drevbogstav
F.x.  c:\w2000pro\winnt32 /s:%SetupFiles% /unattend:%AnswerFile% /Tempdrive:h
Nu installeres din unattended installation på h drevet.
Avatar billede serverservice Praktikant
22. januar 2004 - 13:30 #2
Du skal bruge setupmgr.exe fra servercdrom til at oprette din unattend.txt og unattend.bat fil - så burde du komme til et punkt hvor du kan tilføje ekstra programmer og drivere.
Avatar billede denieru Nybegynder
22. januar 2004 - 13:46 #3
nå jeg bruger setupmgr.exe kommer det ikke noget punkt hvor jeg kan vælge pakke det. og jeg valer en custom og ikke typical. jeg bruget ikke unattendet.bat men unattend.txt om døbt til winnt.sif.
Avatar billede serverservice Praktikant
22. januar 2004 - 13:55 #4
winnt.sif er jo det man bruger til risinstallation?
Avatar billede denieru Nybegynder
22. januar 2004 - 14:08 #5
eller til en unattendet intallation ! lig winnt.sif på en disk og sæt din i computern og boot fra en windows cd så bruger den winnt.sif til comfigertionen af windows uden en ris-server

-Danne
Avatar billede serverservice Praktikant
22. januar 2004 - 14:17 #6
Jeg mener alligevel at du skal bruge en unattend.bat fil for at henvise til partitionen- medmindre du bare bruger cdrevet
Avatar billede denieru Nybegynder
22. januar 2004 - 14:21 #7
nåå men det burte også kunne lade sig gører nå man pruger winnt.sif
Avatar billede denieru Nybegynder
02. februar 2004 - 11:26 #8
dev