Avatar billede G-pita Nybegynder
20. januar 2004 - 20:58 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vil ikke lade være med at blokke

Problemet ligger i af, Zone Alarm som standard blocker Pop-ups mm.
Det har jeg så slået fra, men det har ikke hjulpet, nogle gange får jeg en fejl fra iexplorer (Internet Explorer) om at "der er en fejl i sidens script. På Line 50. Vil du søge..." Når jeg søger på linie 50, står der noget med Zone Alarm blocker bla bla. Det er slået fra i ZA, og ligenu har jeg afinstalleret den store version og kun installeret Lite (den kun med Firewall) Det hjælper ikke at afinstallere, og det hjalp heller ikke, at installere lite, what dælen should Ich Do??
Avatar billede magictouch Nybegynder
21. januar 2004 - 07:42 #1
Du kan deaktivere scriptfejlfinding i internetindstilinger-avanceret, så får du ingen fejlmeddelelser mere
Avatar billede G-pita Nybegynder
22. januar 2004 - 20:38 #2
jep jep, men så kommer iconet nede i hjørnet, med at siden er udført med fejl.
Det jeg ønsker er, at Zone Alarm kunne blive hevet helt ud af mit internet, kun være det den er, Firewall, men det hjalp bare ikke at slå det fra...
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. januar 2004 - 05:21 #3
Det er Pro udgaven? hvis du ikke har betalt for den, ville jeg bruge den "almindelige" udgave, der kommer de meddelelser ikke.
Avatar billede G-pita Nybegynder
23. januar 2004 - 20:41 #4
Jep jep, men jeg har også afindstalleret Pro, og installeret den almindelige, men den gør det stadig, som om variablen ikke er blevet slettet under afinstallation
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. januar 2004 - 21:18 #5
Og den står til i ZA under-alert and logs--main og sæt den til -off
Afinstaller med Regcleaner, virkelig effektivt;)http://www.pcmedixwebs.com/regclean.htm
Avatar billede G-pita Nybegynder
24. januar 2004 - 21:47 #6
Jep, Det havde jeg gjort mange gange, men det hjælp med REGclean jeg fjernede alt med ZONE Alarm, men det kører da stadig. Tak. Nu skal jeg se om jeg kan hitte ud af, at give dig point!
Avatar billede magictouch Nybegynder
25. januar 2004 - 08:15 #7
*S* det kan du nu-mit navn er ude til venstre, det markerer du-accpter svar, håber det giver mening;)