Avatar billede anderzand Nybegynder
20. januar 2004 - 03:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor købes gode, brændbare CD'er med overflade uden tryk?

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan købe brændbare CD'er uden tryk på overfladen? Overfladen skal som udgangspunkt være blank, med det kunne også være interessant at vide, om man kan få nogle, hvor overfladen blot er helt ensfarvet. CD'erne skal naturligvis være af god kvalitet (a la Verbatim, TDK osv), være prisrimelige og kunne fås i pakninger under 100 styk!
Avatar billede codebase Praktikant
20. januar 2004 - 03:39 #1
Avatar billede nightraven Nybegynder
20. januar 2004 - 04:28 #2
www.nierle.de de er billige
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. januar 2004 - 08:56 #3
Jeg køber alle mine medier hos www.colombusfilm.dk ring og få et tilbud
Avatar billede keysersoze Guru
20. januar 2004 - 09:49 #4
Avatar billede anderzand Nybegynder
20. januar 2004 - 11:59 #5
Ok, det kan godt ske, at jeg kan købe CD'erne i de butiker i henviser til. Men jeg vil jo gerne vide, hvilke CD'er jeg skal købe..
-de skal som sagt være blanke (uden tekst, logoer) på overfladen, og de skal være af ordentlig kvalitet. Det er ikke til selv at vurdere dette i internetbutikkerne.. Så lidt mere specifikke henvisninger og anbefalinger af bestemte medier, det er det jeg er på jagt efter!
Avatar billede popey Nybegynder
30. marts 2004 - 13:33 #6
Hvad med at prøve cd'er af mærket Verbatim.
Bruger dem selv, b.l.a med print. Og er godt tilfreds med dem.
Avatar billede anderzand Nybegynder
29. juni 2004 - 15:19 #7
Verbatim er et stort brand, og de tilbyder både helt hvide (printbare) CD'er eller helt blanke.

Men jeg har nu fundet frem til mærket Tayo Yuden, hvilket rundt omkring påstås at fremstille verdens bedste brændbare CD'er. Så hvis ikke man ved, hvad man skal vælge, så går man nok ikke helt galt her.. De fås med blank overflade hos www.nierle.de - og er endda ret billige
Avatar billede anderzand Nybegynder
29. juni 2004 - 15:51 #8
De fås også med en hvid printbar overflade - men jeg ved ikke hvor..