Avatar billede snup Nybegynder
15. januar 2004 - 12:43 Der er 4 kommentarer

Onscreen keyboard på hjemmeside

Er der nogen der kender til et godt onscreen keyboard program ???

Keyboardet skal kunne placeres i et html-dokument, og det skal være muligt at ændre det således at det kun består af bogstaver (incl. æ, ø og å) og tal. Endvidere skal det grafisk være en nydelse at bruge/se på, og gerne være freeware (evt. billigt med en trialperiode så det kan afprøves).
Avatar billede nse Nybegynder
15. januar 2004 - 13:19 #1
Du kan lave et vha. af billeder og javasript..
Avatar billede nse Nybegynder
15. januar 2004 - 13:19 #2
Du skal ikke bruge et program som sådan...
Avatar billede snup Nybegynder
15. januar 2004 - 13:27 #3
Nu er jeg ikke den store programmør, og jeg har allerede fundet ligende programmer, men ingen der har alle de funktioner jeg leder efter :-(
Avatar billede snup Nybegynder
30. januar 2004 - 13:19 #4
Jeg har selv fundet hvad jeg ledte efter og spørgsmålet lukkes derfor.

Da dokumentet skal bruges på en info-stander (med touchskærm) kan jeg varmt anbefale programmet sitekiosk (www.sitekiosk.com). Udover et grafisk flot tastatur (med æ, ø og å)har det en lang række smarte features.