Avatar billede bod Nybegynder
13. januar 2004 - 08:00 Der er 3 kommentarer

Anvendelse af bogmærker i vba for word

Jeg har fundet beskrivelser af hvorledes jeg henholdsvis indsætter samt navngiver bogmærker.

Desværre mangler jeg en tilsvarende anvisning på hvorledes jeg
1) gemmer tekst inddateret i bogmærker samt
2) genanvender den tekst der er inddateret i dem
Avatar billede slo Nybegynder
13. januar 2004 - 08:34 #1
Er det en vba funktion til at finde dit bogmærke du leder efter??
Prøv at se om du kan bruge noget af nedenstående -  jeg bruger variablen MyDoc som det dokument jeg arbejder med:

Dim i As Integer
With MyDoc.Bookmarks
For i = 1 To .Count
  Debug.Print .Item(i).Name
Next i
End With
Avatar billede bod Nybegynder
17. april 2004 - 13:54 #2
Lukker dette spørgsmål
Avatar billede bod Nybegynder
20. august 2010 - 19:18 #3
Beklageligvis havde jeg ikke fået lukket dette spørgsmål korrekt ned :-(  - jeg forsøger mig med at give et (noget forsinket) svar
til smo

mvh
Bod