Avatar billede telekaedenorg Nybegynder
12. januar 2004 - 14:10 Der er 1 kommentar

problemer med jmail

Har et meget træls problem med nedenstående den sender perfekt hvis jeg sender til mails på vores egen domæne, men hvis ikke så fejler den. Det er fordi vi har slået no mail relay til. Er der noget at gøre her ?

<%@ Language=VBScript LCID=1030 %>
<%
Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
Response.Expires = 0

Dim strID, strEmail, strStdBesked, strEvtbesked

If Request.ServerVariables("CONTENT_LENGTH") <> 0 Then
strID = Trim(Request.Form("ID"))
strEmail = Trim(Request.Form("Email"))
strStdBesked = Trim(Request.Form("StdBesked"))
strEvtBesked = Trim(Request.Form("EvtBesked"))

JMail.ServerAddress = "mail.telekaeden.org"
JMail.sender = "Info@NETget.dk"
JMail.subject = "Information vedr. ordre nr.: " & strID
JMail.AddRecipient strEmail

JMail.Body = JMail.Body & "Hermed fremsendes information vedr. Deres internetordre hos NETget.dk" & VbCrLf & VbCrLf
JMail.Body = JMail.Body & "Generel besked vedr. Deres Ordre:" & VbCrLf
JMail.Body = JMail.Body & strStdBesked & VbCrLf & VbCrLf
JMail.Body = JMail.Body & "Evt. Bemærkninger:" & VbCrLf
JMail.Body = JMail.Body & strEvtBesked & VbCrLf & VbCrLf
JMail.Body = JMail.Body & "  Med Venlig Hilsen  " & VbCrLf
JMail.Body = JMail.Body & "NETget.dk | Salgsteam" & VbCrLf
JMail.Body = JMail.Body & strCv

JMail.Priority = 1
JMail.Execute
%>
<html>

<body>
<table border="0" width="100%" id="table4" height="100%">
    <tr>
        <td>
        <div align="center">
            <table border="1" width="350" id="table8" cellspacing="0" cellpadding="0" style="border-collapse: collapse" bordercolordark="#000000" bordercolorlight="#000000">
                <tr>
                    <td bgcolor="#006699" height="60">
                    <p align="center"><b>
                    <font color="#FFFFFF" size="2" face="Verdana,Arial">% ID
                    Notits</font></b></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td><form method="POST" action="Kredit.asp">
                        <div align="center">
                            <table border="0" width="325" id="table10">
                                <tr>
                                    <td width="35">&nbsp;</td>
                                    <td width="77">&nbsp;</td>
                                    <td width="118">&nbsp;</td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="2"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">Ordre ID:</font></b></td>
                                    <td colspan="2"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">E-mail:</font></b></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="2"><font size="1">
                                <input type="text" name="ID" size="8" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="1"></font></td>
                                    <td colspan="2"><font size="1">
                                <input type="text" name="Email" size="35" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="2"></font></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">Std.
                                    Besked:</font></b></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><font size="1">
                                <textarea rows="17" name="StdBesked" cols="50" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF">Vi har d.d. modtaget Deres kontrakten retur.

Vi har dog ved modtagelsen af denne, konstateret, at, der ikke var vedlagt korrekt ID.

Korrekt ID er skal bestå af nedenstående:
- Kopi af sygesikringsbevis
- Kopi af billedlegimation. (Dankort, Pas, Kørekort)

Følgende kan sendes til:
NETget.dk
Ibæk Strandvej 12
DK-7100 Vejle

Eller pr. e-mail til:
Info@NETget.dk</textarea></font></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">Evt. Besked:</font></b></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><font size="1">
                                <textarea rows="4" name="EvtBesked" cols="50" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="3"></textarea></font></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td width="35">&nbsp;</td>
                                    <td width="77">&nbsp;</td>
                                    <td width="118">&nbsp;</td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4">
                                    <p align="center">
                                <input type="submit" value="Send Notits" name="Send" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="4"><font face="Times New Roman">
                                    &#9642; </font>
                                <input type="reset" value="Reset Notits" name="Reset" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF"></td>
                                </tr>
                            </table>
                        </div>
                    </form></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td height="40" bgcolor="#006699"><table border="0" width="100%" id="table1" height="100%">
    <tr>
        <td>
                    <div align="center">
                    <table border="0" width="400" id="table2">
                        <tr>
                            <td align="center">
                            &nbsp;</td>
                            <td align="center">
&nbsp;</td>
                            <td align="center">
                            &nbsp;</td>
                        </tr>
                        <tr>
                            <td align="center">
                            <form>
<input type=button value="% Kredit" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; font-weight: 700; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" onClick="goToKredit()">
</form>
                            </td>
                            <td align="center">
<form>
<input type=button value="Restordre" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; font-weight: 700; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" onClick="goToRest()">
</form></td>
                            <td align="center">
                            <form>
<input type=button value="  % ID  " style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; font-weight: 700; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" onClick="goToID()">
</form></td>
                        </tr>
                    </table>
                    </div>
                    </td>
    </tr>
</table></td>
                </tr>
            </table>
        </div>
        </td>
    </tr>
</table>

</body>

</html>
<%
Else
%>
<html>
<body>

<table border="0" width="100%" id="table4" height="100%">
    <tr>
        <td>
        <div align="center">
            <table border="1" width="350" id="table8" cellspacing="0" cellpadding="0" style="border-collapse: collapse" bordercolordark="#000000" bordercolorlight="#000000">
                <tr>
                    <td bgcolor="#006699" height="60">
                    <p align="center"><b>
                    <font color="#FFFFFF" size="2" face="Verdana,Arial">% ID
                    Notits</font></b></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td><form method="POST" action="Kredit.asp">
                        <div align="center">
                            <table border="0" width="325" id="table10">
                                <tr>
                                    <td width="35">&nbsp;</td>
                                    <td width="77">&nbsp;</td>
                                    <td width="118">&nbsp;</td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="2"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">Ordre ID:</font></b></td>
                                    <td colspan="2"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">E-mail:</font></b></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="2"><font size="1">
                                <input type="text" name="ID" size="8" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="1"></font></td>
                                    <td colspan="2"><font size="1">
                                <input type="text" name="Email" size="35" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="2"></font></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">Std.
                                    Besked:</font></b></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><font size="1">
                                <textarea rows="17" name="StdBesked" cols="50" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF">Vi har d.d. modtaget Deres kontrakten retur.

Vi har dog ved modtagelsen af denne, konstateret, at, der ikke var vedlagt korrekt ID.

Korrekt ID er skal bestå af nedenstående:
- Kopi af sygesikringsbevis
- Kopi af billedlegimation. (Dankort, Pas, Kørekort)

Følgende kan sendes til:
NETget.dk
Ibæk Strandvej 12
DK-7100 Vejle

Eller pr. e-mail til:
Info@NETget.dk</textarea></font></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><b>
                                    <font face="Verdana,Arial" size="1">Evt. Besked:</font></b></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4"><font size="1">
                                <textarea rows="4" name="EvtBesked" cols="50" style="font-family: Verdana; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="3"></textarea></font></td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td width="35">&nbsp;</td>
                                    <td width="77">&nbsp;</td>
                                    <td width="118">&nbsp;</td>
                                </tr>
                                <tr>
                                    <td colspan="4">
                                    <p align="center">
                                <input type="submit" value="Send Notits" name="Send" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" tabindex="4"><font face="Times New Roman">
                                    &#9642; </font>
                                <input type="reset" value="Reset Notits" name="Reset" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF"></td>
                                </tr>
                            </table>
                        </div>
                    </form></td>
                </tr>
                <tr>
                    <td height="40" bgcolor="#006699"><table border="0" width="100%" id="table1" height="100%">
    <tr>
        <td>
                    <div align="center">
                    <table border="0" width="400" id="table2">
                        <tr>
                            <td align="center">
                            &nbsp;</td>
                            <td align="center">
&nbsp;</td>
                            <td align="center">
                            &nbsp;</td>
                        </tr>
                        <tr>
                            <td align="center">
                            <form>
<input type=button value="% Kredit" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; font-weight: 700; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" onClick="goTo:Kredit.asp">
</form>
                            </td>
                            <td align="center">
<form>
<input type=button value="Restordre" style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; font-weight: 700; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" onClick="goToRest()">
</form></td>
                            <td align="center">
                            <form>
<input type=button value="  % ID  " style="font-family: Verdana,Arial; font-size: 8pt; font-weight: 700; border-style: solid; border-width: 1px; background-color: #FFFFFF" onClick="goToID()">
</form></td>
                        </tr>
                    </table>
                    </div>
                    </td>
    </tr>
</table></td>
                </tr>
            </table>
        </div>
        </td>
    </tr>
</table>

</body>

</html>
<% End If %>
Avatar billede l_otto Nybegynder
12. januar 2004 - 14:25 #1
skrift JMail.ServerAddress = "mail.telekaeden.org"
til JMail.ServerAddress = "pasmtp.tele.dk"