Avatar billede slinky21 Nybegynder
11. januar 2004 - 14:57 Der er 1 kommentar

har et 3com megahertz pcmcia netkort, men kan ikke installere det

jeg har en ældre IBM-thinkpad og et 3com-megahertz model:3ccfe574BT, men jeg kan ikke få det installeret under win98se, den siger at den mangler følgende fil: el574ND.sys. er der nogle der har en ide om hvor jeg kan finde sådan en ?? har prøvet på google.com uden resultat
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. januar 2004 - 15:02 #1
hvor har du hentet driver fra?

ellers er der link til Driveren fra 3com her:

http://www.3com.com/products/en_US/result.jsp?selected=5&sort=effdt&sku=3CCFE574BT&order=desc