Avatar billede man-united.dk Nybegynder
10. januar 2004 - 23:45 Der er 6 kommentarer

Lave et banner?

Hejsa, jeg har en hjemmeside(www.man-united.dk) hvor jeg mangler et forum, men jeg kan simpelthen ikke finde et forum og jeg fatter hat af de forum hvor man skal downloade, så jeg vil høre om der er en der vil lave et forum til mig for 150 point?
Avatar billede Kengun Praktikant
10. januar 2004 - 23:51 #1
Hmm, din overskrift passer vel ikke riktig godt til dit spørgsmål? ;)
Avatar billede man-united.dk Nybegynder
10. januar 2004 - 23:55 #2
Det ved jeg så ikke!

Men vil du lave et forum?
Avatar billede Kengun Praktikant
11. januar 2004 - 00:04 #3
men din overskrift sier: "Lave et banner?" :) Jeg kan desverre ikke lavet et forum for dig :( men der er sikkert nogle andre der vil hjælpe dig. Held og lykke!
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
11. januar 2004 - 00:55 #4
dit webhotel.. har det php og mysql.. ? så kan vi godt finde ud af og sætte et forum op
Avatar billede man-united.dk Nybegynder
11. januar 2004 - 12:04 #5
Ja jeg har vist nok begge dele!
Avatar billede minus Nybegynder
11. januar 2004 - 15:49 #6
www.server.com her kan du finde et godt et :)
det er ikke noget med download, det eneste du skal, er bare oprette den og så kan du enten lave et link til den eller putte den i et iframe.