Avatar billede davidchristensen Praktikant
08. januar 2004 - 06:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TomCat, Cocoon, eXist og JetStream

Hejsa..

Jeg vil give MANGE POINT til den som har lyst til at sætte en TomCat server op med Cocoon http://cocoon.apache.org/ , eXist http://exist.sourceforge.net/ og evt. JetSpeed http://jakarta.apache.org/jetspeed/site/index.html fordi jeg kan simpelthen ikke finde ud af det selv (jo, at installere TomCat og Jetspeed sammen går lige..)

Jeg er først lige begyndt at lære at sætte en server op, fordi jeg vil så grumme gerne lave min egen hjemmeside med XML og XSL, men det tager jo en evighed for en dummie som mig at skulle sætte sig ind i alt det.

Jeg vil så håbe at man kan pakke den opsatte server i en .zip-fil som jeg kan downloade fra dig og udpakke på C: - og så skal det køre (ihvertfald nogenlunde).

500 ekspertenbananer er på højkant, selvom jeg så kun kan udlodde 200 ad gangen...
Avatar billede arne_v Ekspert
08. januar 2004 - 08:28 #1
Du må *kun* give 200, men 200 er også rigeligt.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
08. januar 2004 - 08:58 #2
Det betyder ihvertfald meget for mig at jeg kan komme igang med at lære at programmere .JSP, XML og XSL i det rigtige miljø.. Jeg har nemlig på fornemmelsen at det vil kunne blive rigtigt godt altsammen - hvis altså jeg kan få installeret deher ting ordenligt..

Er det mon noget du vil kunne finde ud af? :)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. januar 2004 - 09:20 #3
Måske.

Men først i aften.
Avatar billede davidchristensen Praktikant
19. januar 2004 - 09:44 #4
Jeg slukker lige her Arne.. Har fundet på noget med Lenya som er en jettyserver med integreret cocoon..

David