Avatar billede spif Nybegynder
06. januar 2004 - 09:56 Der er 1 løsning

Webservice klient med vilkårlig WSDL fil

Jeg skal lave følgende:

1. skriv URI på en vilkårlig WSDL fil.

2. vælg en af de tilgængelige operationer, som er angivet i WSDL filen.

3. udfyld de parametre som skal bruges til den valgte operation.

4. Kald webservicen med den valgte operation og de udfyldte parametre.

Det jeg har brug for er altså en klasse, som kan finde opreationer og parametre udfra en vilkårlig WSDL fil (Jeg kan finde ud af at gøre det med WSDL filer, som har binding style = RPC, men har store problemer med binding style = DOC)

Jeg ser helst en lille kodestump som hjælp, men et link so m kan give mig svaret er også i orden :-)
Avatar billede spif Nybegynder
07. januar 2004 - 20:03 #1
bla bla noget klogt...