Avatar billede silke4ever Nybegynder
04. januar 2004 - 18:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Designer/grafiker

Hej

Vi har lavet en cykelhjemmeside og står p.t. og mangler en grafiker til vores hjemmeside, vi vil gerne have designet siden på en ny måde.

Siden hedder http://www.feltet.dk

Vi vil gerne have at topbanneret er lavet i et dynamisk design, selve kodning i PHP laver vi selv, men topbanneret måtte f.eks. gerne være i Flash.
Avatar billede silke4ever Nybegynder
04. januar 2004 - 18:14 #1
Hov, du kan kontakte os på info@feltet.dk vedlæg gerne referencer, så kan vi kan se, hvad du kan, hvis du har et ide til topbanneret eller andet, så send også det til os...
Avatar billede izemate Nybegynder
04. januar 2004 - 20:24 #2
er der penge i det når der ikke udlodes nogen point ?
Avatar billede silke4ever Nybegynder
06. januar 2004 - 19:51 #3
Ja, vi kan godt finde ud af noget økonomisk, men det er ikke det store, vi kan tilbyde, men stik os en smagsprøve, hvad du I kan enten her eller pr. mail.

På forhånd tak

Vi har kun et seriøst tilbud indtil videre!
Avatar billede boreez Nybegynder
08. januar 2004 - 12:12 #4
Jeg er muligvis klar på opgaven - I kan se eksempler på noget grafisk design, jeg har lavet, her (billederne er lidt tunge, så hav tålmodighed):

http://hjem.get2net.dk/z/retailinternet
Avatar billede hero4life Nybegynder
17. januar 2004 - 18:06 #5
Hej! hvis i stadigvæk skal bruge noget design / Grafik så kunne jeg måske hjælpe jer ??
Avatar billede silke4ever Nybegynder
18. januar 2004 - 13:37 #6
Hej ALLE

Vi er stadig interesseret i at få designet en ny hjemmeside, vi kan selv programmere, men mangler stadig det grafiske. Vi har adgang til nogle super billeder, som kan anvende til at lave siden i.
Avatar billede hero4life Nybegynder
18. januar 2004 - 13:38 #7
hvis i vil så kan jeg godt hjælpe jer med grafik/design her er min e-mail mikkelgarbov@msn.com
Avatar billede rangerbs Nybegynder
18. januar 2004 - 16:02 #8
kan lave jer et design for 500kr

kontakt mig på
TBC-strike@ofir.dk
eller så referencer her:
http://jeppedk.1go.dk/referencer.html

mvh Ranger
Avatar billede silke4ever Nybegynder
28. januar 2004 - 22:37 #9
Hej alle

Vi er stadig interesseret i en grafiker, da vi stadig ikke har noget seriøst tilbud fra nogle som helst. Boreez har du MSN eller har du en mail, iv kan kontakte dig på.

Vores mail er info@feltet.dk
Avatar billede silke4ever Nybegynder
01. februar 2004 - 01:17 #10
LUKKER