Avatar billede mikkelz Nybegynder
02. januar 2004 - 23:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvad mener i?

Jeg har før spurgt jer om jeres mening til min hjemmeside og har lavet en heeeel del ændringer siden!!

Hvad mener i mangler på siden og hvordan kan jeg gøre den bedre?

http://www.festbilleder.frac.dk
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
02. januar 2004 - 23:54 #1
den er da flot...
Avatar billede tobias28 Praktikant
02. januar 2004 - 23:54 #2
efter min mening synes jeg du kan gøre siden bedre ved..

- at undgå alle de forsk. skriftstørrelser og farver...det får den til at være rodet....ellers skal du nok have nogle rammer omkring dem.

- måske flytte din shoutbox ud til højre på siden, da man så kan se den når man går ind på siden og den vil nok også holde mere styr på teksten, der flagrer lidt.

- Om ikke andet så styr teksten ved at lave lige margener..

- Den er måske "lidt" kedelig af at være en festside....billedet i øverste venstre side er lidt malplaceret...hvis du vil have det med, synes jeg det bør komme ud til højre øverst....

mvh. Tobias
Avatar billede eremitagen Nybegynder
03. januar 2004 - 00:08 #3
Jeg synes ikke der er et egentligt webdesign, men et godt indhold. Jeg ville nok se efter et lidt mere roligt design, som tobias28 skriver bl.a. brug de samme skriftformer.
Billede i øverste højre hjørne er tja.... hvis du syne som det, men det hænger ikke sammen. Kig på sites som f.eks. http://www.cancer.dk/ ikke for at kopierer, men kan du se "øjet hviler i designet"!
ET godt råd er at tage en surfe tur, kigge design igennem, og så lave et du selv merer er lige dig, men enkelthed - er et godt nøgleord og ikke for meget "hu-hej-vilde-dyr" i designet.
"Mennesker kan bedst lide ro i et webdesign"!
Avatar billede eremitagen Nybegynder
03. januar 2004 - 00:10 #4
Hvis du ikke har det allerede: så er Adobe Photo Shop et godt program at skabe dine jpg/gif'er i! Og du kan sådan set også trylle et "pænt design ved at bruge Microsoft Frontpage" OK! 1.000.0000.000 andre vil have det, men der er ro i det!
Avatar billede mikkelz Nybegynder
03. januar 2004 - 12:10 #5
Hvordan skaber man sig en hjemmeside med frontpage med de såkaldte rammer!!
lige som her:
http://www.cancer.dk/

Så når man klikker på et link i rammen til højre eller øverst så skifter den billede inde i midten!!

Kan ikke finde ud af at lave det!
Avatar billede eremitagen Nybegynder
03. januar 2004 - 12:14 #6
Du kan lave det enten grafisk via Photoshop eller du kan lave det i en Asp opbygning. Men det er ikke sådan noget man lige gør en søndag morgen.
Kig efter mere info. på nettet eller tilmeld dig et kursus i Webdesign.
Avatar billede nfk Nybegynder
03. januar 2004 - 23:00 #7
mikkelz det hele er meget nemmere hvis du ikke bruger frontpage men selv skriver side i "kodesprog" du kan starte her www.html.dk her kan du lærer html, css og asp og på www.webcafe.dk kan du lærer php. Det tager lidt tid at sætte sig ind i det, men du kan så meget mere hvis du lærer det på den "rigtige" måde....
Avatar billede minus Nybegynder
04. januar 2004 - 00:12 #8
lidt for lille bilede ude i menuen... ellers synes jeg resten er godt :P
Avatar billede eremitagen Nybegynder
05. januar 2004 - 19:33 #9
"Når det var vel det sprøgsmål" Skal den lukkes?