Avatar billede vanni Nybegynder
02. januar 2004 - 16:59 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Reset PIX 501 til fabriksindstillinger

Reset PIX 501 til fabriksindstillinger?
Avatar billede vanni Nybegynder
02. januar 2004 - 17:41 #2
Den havde jeg fundet og afprøvet uden held, men mangler nogle eksempler.

Mvh. Vanni
Avatar billede anje Nybegynder
02. januar 2004 - 17:42 #3
Der er også mulighed for hjælp her: http://www.cisco.com/tac/
Avatar billede vanni Nybegynder
02. januar 2004 - 17:49 #4
Eksempler please!
Avatar billede anje Nybegynder
03. januar 2004 - 04:06 #5
Avatar billede vanni Nybegynder
03. januar 2004 - 08:24 #6
anje: Som sagt havde jeg fundet det og afprøvet uden held. Det er en formaliseret måde, der ikke umiddelbart hjælper mig.

Giv venligst et praktisk eksempel :o)
Avatar billede dopehead Nybegynder
04. januar 2004 - 14:31 #7
Jeg går ud fra at du ikke har passwordet ? hvis ikke så kan du hente et stykke software fra cisco.com som hedder noget med np63.bin søg på "password recovery" på forsiden og find det link der forklarer pix password recovery. Der er links til filen. Du kan slette konfigurationen med "write erase" kommandoen.

Jan
Avatar billede vanni Nybegynder
05. januar 2004 - 08:26 #8
dopehead: Det er ikke manglende password, som er er problemet. PDM'en er låst, men jeg kan tilgå via hyperterminal og ville bare have et praktisk eksempel på:

configure factory-default [inside ip address [address_mask]]

:o)
Avatar billede dopehead Nybegynder
05. januar 2004 - 17:47 #9
Det forstår jeg ikke, du har jo kommandoen, hvad er det du mangler her ? det eneste du skal gøre er jo at taste "config factory-default 192.168.1.1 255.255.255.0" eks.

Jan
Avatar billede vanni Nybegynder
05. januar 2004 - 18:15 #10
Jeg heller ikke, for det er præsist, hvad jeg har tastet.

For jeg får en anden usage tilbage fra consollen (mon ikke der mellem linier står: ka' du så taste noget, jeg ka' forstå) :o)
Avatar billede rubeck Nybegynder
11. januar 2004 - 00:56 #11
Reset til fabriks indstillinger?

Prøv bare syntax'en "write erase" :-)