Avatar billede xirrurslurx Nybegynder
02. januar 2004 - 00:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

need for speed gfx-problem 24mhz?

Hej hajer

jeg har et problem med mit need for speed - underground. ved startup blinker skærmen et par gange, og spillet lukker udmiddelbart ´herefter ned, og alt er afsluttet. der kommer ingen fejlmeddelser... :(
I deres easy-indo opfylder computeren alle hardware-krav. men den vil ikke starte op.
er der nogen der har en idé om hvad der er galt med min computers opsætning?

/xirrurslurx

p.s. det ser ud til den ikke kan køre i 24 bit farver...(?)
Avatar billede xirrurslurx Nybegynder
02. januar 2004 - 00:38 #1
bah!! med hensynt til overskriften skrev jeg da vidst lige lidt forkert... gjorde jeg ik ;) jeg mente 24 bit farver :) ok??
Avatar billede -zonic- Nybegynder
02. januar 2004 - 00:39 #2
ehmm...

det er et kendt problem...

Men det lyder ikke som en original version du har anskaffet dig der :-)

for så sker det nemlig ikke..
Avatar billede -zonic- Nybegynder
02. januar 2004 - 00:41 #3
men det du gør er ->

gå i dit Kontrolpanel -> internationale & sproglige indstillinger -> vælg Engelsk(australien) som sprog, så kører det..

- og når du har prøvet det, så husk at købe det originalt.. EA har fortjent det, med det geniale spil !!
Avatar billede xirrurslurx Nybegynder
02. januar 2004 - 00:46 #4
hmm, jeg havde også problemet med battlefield... men der hjalp det kun med en format c:
såå, det optræder åbentbart i flere spil!!! og ja, det er gode spil de laver....
Avatar billede -zonic- Nybegynder
02. januar 2004 - 00:57 #5
men det virkede ? :-)