Avatar billede emilen Nybegynder
23. december 2003 - 11:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med automatisk hentning af ip fra router

Nu har jeg siddet i en grum tid og prøvet at få et mindre netværk til at køre, det består af
1: En trådløs router D-Link DI-514
2: en stationær med D-Link DWL-510
3: En bærbar med Inexq 11mbit trådløst netkort
4: En bærbar med enten Inexq eller D-Link DWL-610

problemet er så at det eneste der gider du er bærbaren (4) når den køre med inexq, men når man instalere D-Link gider den hverken hente ipen fra hverken router, eller adsl forbindelse.
Det samme er sket for den stationære (1) efter jeg instalerede det trådløse
Bærbar (3) gider hverken fra eller til da jeg prøvede at instalere inexq,, den er tilgændgæld fuldstændigt fucket da jeg ikke kan køre restote på den, som jeg gjorde ved (4) for at få det til at du efter jeg instalerede D-Link.
Jeg har på fornemmelsen at det er en eller anden windows bug som gør at den konflikter med de forskellige netkort / drivere til dem (da pcmca kortene ikke altid er i) jeg har været inde i ipconfig og sikret mig at DHCP var aktivt osv.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede chalde Seniormester
23. december 2003 - 11:09 #1
Hvad med en lille forklaring her:
http://www.eksperten.dk/spm/443137
Avatar billede emilen Nybegynder
23. december 2003 - 11:32 #2
Gaa glemte jeg at sige at alle maskinerne køre XP PRO..
Avatar billede justme Nybegynder
23. december 2003 - 16:46 #3
Det lyder som flere end en ting, men forsøg dette til at starte med. Og jep jeg er godt klar over at det ikke er lige nøjagtig dette produkt:
http://www.dlink.se/support/sdbdetails.asp?Id=185

Ups, god jul...
Avatar billede emilen Nybegynder
23. december 2003 - 17:06 #4
det har ikke noget med det at gøre, da den comp det dur på bruger windows settings til at få forbindelse med
Avatar billede kenp Novice
26. december 2003 - 19:27 #5
jeg kan se at du har oprettet et nyt spøgsmål om det samme, hvad så med at lukke her!
Avatar billede emilen Nybegynder
26. december 2003 - 20:22 #6
jammen hvordan?
Avatar billede kenp Novice
26. december 2003 - 20:24 #7
evt lig et svar og accepter det selv eller bede nogle af dem som har deltaget her om at ligge et svar!

www.ebruger.dk/faq
Avatar billede emilen Nybegynder
26. december 2003 - 20:26 #8
aaa