Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. december 2003 - 18:23 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Program som viser linienummer i .asp siden

Hej

Er ved at være træt af at tælle linienumre i Notebook,
så jeg søger et program hvori jeg lige kan åbne diverse .asp sider for at finde linienummeret med det samme. Programmet må meget gerne være gratis, da jeg ikke har tænkt mig at bruge det til andet

/0ffline
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 18:25 #1
det er i notepad... edit --> go to --> skriv linjenummer
Avatar billede keysersoze Guru
22. december 2003 - 18:27 #2
ultraedit er en mulighed når nu det skal være gratis
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2003 - 18:28 #3
sorry.. så ikke, at det var notebook, men jeg regner med, at der er en lignenden funktion i notebook..
Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. december 2003 - 18:38 #4
Nææ.. Desværre er der vist ikke en lignende funktion i Notebook
Avatar billede 0ffline Nybegynder
22. december 2003 - 18:46 #5
Har installeret ultraedit, men I får begge lidt points for ulejligheden.
Tak for hjælpen