Avatar billede soti Nybegynder
17. januar 2001 - 21:53 Der er 10 kommentarer

Jeg leder efter counterstrike boots og guide til at installere counterstrike boots...

Hej!!!

Jeg har noglem problemmer med at finde boots til counterstrike jeg vil gerne have en link til en hjemmeside hvor de har dem.
Der var på et tidspunkt hvor jeg havde en men så kunne jeg ikke finde ud af at installere den så jeg ville også gerne have en link til en hjemmeside hvor de har en guide til at installere counterstrike boots. Eller også kan i bare forklare hvordan man gør med jeres egne ord.
Jeg ville blive glad hvis i kan hjælpe mig
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. januar 2001 - 22:02 #1
Avatar billede teknik Juniormester
17. januar 2001 - 22:03 #2
Der er et spm. i gamle spm., med omkring 10 links -kan søges freem (når søgningen kommer \"op\" igen)
Avatar billede dreadworg Nybegynder
18. januar 2001 - 00:05 #3
RealBot anbefalet, den er fæl! 8)
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
18. januar 2001 - 15:28 #4
du kan også finde bots inde på www.fileplanet.com
Avatar billede kapla Nybegynder
10. februar 2001 - 18:25 #5
REalbot er klart den bedste der komme også snart en ny version Beta 2.0
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
11. februar 2001 - 16:45 #6
RealBot \"FÆL\"
De er da de lettestem, af dem alle
nææ....lav dine egne waypoint,så bliver de sindsyge..
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
11. februar 2001 - 16:47 #7
der var vist et \"M\" for meget LOL
Avatar billede kapla Nybegynder
18. marts 2001 - 22:34 #8
LUKKE???
Avatar billede kapla Nybegynder
18. marts 2001 - 22:35 #9
Avatar billede themanronnie Nybegynder
01. december 2001 - 11:58 #10
DEN HELT KLART BEDSTE BOT UDE NU, SOM IKKE \"ÆDER\" CPU\'EN ER www.Nuclearbox.com/podbot