Avatar billede niels_ Nybegynder
21. december 2003 - 15:01 Der er 1 kommentar

D-link 604 & Army operations

Hvordan for man sat de rigtige indstillinger i d-link 604 så man kan spille army operations. Jeg har problemer med at logge på min konto i selve spillet. Når jeg logger ind via web-siden har jeg ingen problemer, så kontoen skulle være ok.

På AA hjemmesiden fandt jeg følgende oplysninger:

Q: What ports need to be open on a firewall to run the game?
A: UDP ports 1716 for the game, 1717 for the gamequery, 1718 for master server query, 8777 for standard UT query, 27900 for GameSpy and TCP 20045 for Auth server.
(Last Updated: 2003-08-14)

Hvordan og hvor laves denne opsætning i routeren, hvor er det man skal ind under er det under firewall? Jeg køre med standard firmwaren.

Go' jul
Avatar billede squashguy Nybegynder
21. december 2003 - 15:04 #1
Det gør du under virtual server.

Du angiver portene og den private ip på din computer.