Avatar billede disney26 Nybegynder
21. december 2003 - 13:35 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

sikre at hjemmeside kan ses i netscape

Jeg har lavet en hjemmeside, som indeholder en indbygget ramme og en dropdownmenu,lavet i dreamweaver...

Hvordan sikre jeg at folk med netscape-browsere også kan se dropdownmenuen? For det kan de ikke nu..

Jeg stiller spørgsmålet her, fordi jeg bruger frontpage til at samle siden i, og kun laver dropdownmenuen i dreamweaver.
Avatar billede espersen Novice
21. december 2003 - 15:13 #1
hhmm.. sikkert din kode der er noget rod...  (har selv bøvlet med det - og fik hjælp af en anden)

Check din kode med :

http://validator.w3.org/detailed.html

Af samme årsag er jeg gået væk fra FP og bruger nu Dreamweaver, da den er meget bedre til at skrive valid kode.
Avatar billede disney26 Nybegynder
22. december 2003 - 18:24 #2
andre forslag?
Avatar billede espersen Novice
22. december 2003 - 19:44 #3
har du et link ??

-> det giver gerne bedre mulighed for at se hvad der måske er gjort galt
Avatar billede espersen Novice
23. december 2003 - 19:19 #4
hvorfor afviser du mit svar  ?

Det er god tone at begrunde en afvisning - Det er meget svært at hjælpe når du ikke giver et link til det som du har problemer med !
Avatar billede disney26 Nybegynder
23. december 2003 - 21:31 #5
sorry..men jeg ved af erfaring af folk giver en lang teknisk forklaring, som der ikke er hoved og hale i..for mig..

Ved også med mig selv, at jeg ikke får kigget på det før om 6 måneder, og så lang tid vil du ikke sikkert vente på dit point..med andre ord, jeg gav op...No hard feelings..
Avatar billede espersen Novice
23. december 2003 - 23:34 #6
fair nok; en lille kort begrundelse er fin.

men smid da et link ; ellers er der små chancer for at "gætte rigtig" !!
Avatar billede arnejan Nybegynder
07. januar 2004 - 02:25 #7
Der er stor forskel på Netscape 6+ og Netscape 4.7 .
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 08:53 #8
disney26 -> men forstår egentlig ikke at du overhovedet spørger !!
Avatar billede disney26 Nybegynder
07. januar 2004 - 11:36 #9
hvorfor forstår du ikke at jeg sprøger..?

Jeg har brugt den sidste nye netscape-browser,og den ville ikke vise mine dropdownmenuer, som er ret væsentlig for side...
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 11:44 #10
har du prøvet den validator ? - der kan du se om der er mange fejl i dit dokument! - kom evt. med et link
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 12:04 #11
Da du skriver : "Jeg har brugt den sidste nye netscape-browser,og den ville ikke vise mine dropdownmenuer, som er ret væsentlig for side..." er det da da endnu vigtigere at få det ordnet fremfor at give op.
Avatar billede disney26 Nybegynder
07. januar 2004 - 12:18 #12
hmm du har sikkert ret, men tiden er ikke til det nu grundet eksamen også videre...

I øvrigt visermin statestik også at 90 % bruger Explorer, så det fleste får noget ud af det...

Har også besluttet mig for at kode siden i PHP, som jeg håber at vil gøre det muligt for alle at se siden...
Avatar billede disney26 Nybegynder
07. januar 2004 - 12:18 #13
Slut herfra!
Avatar billede disney26 Nybegynder
07. januar 2004 - 12:19 #14
jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 12:46 #15
OK, dit valg, men så bør du acceptere et svar alligevel - så det bliver lukket.
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 16:32 #16
se evt. her vedr. point-givning mv.:

http://expfaq.1go.dk/?id=31#point_tilbage
Avatar billede disney26 Nybegynder
07. januar 2004 - 20:32 #17
fandt ingen hjælp
Avatar billede espersen Novice
07. januar 2004 - 21:13 #18
du har jo intet givet at arbejde med  - slut herfra.