Avatar billede chalde Seniormester
20. december 2003 - 03:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trillian spørgsmål.

Har endnu ikke fået "nosset" mig sammen til at bruge trillian endnu, men har lige et par spørsmål inden jeg går i krig med det.

1) Virker msn ikke i trillian. Læste på et tidspunkt at man ikke kunne bruge msn mere i trillian?
2) Når man bruger trillian og tilføjer nye kontakter i msn eller icq, vil de så blive tilføjet lokalt eller globalt. I f.eks icq´s "hovedserver", så man altid kan hente dem frem på andre maskiner, eller hvis man nu vil bruge alm. icq igen?
3) Hvor mange ram "æder" trillian?
Avatar billede 7th Praktikant
20. december 2003 - 04:03 #1
1: MSN virker igen fint i Trillian, ligeledes med Yahoo! MSN.
2: Nej, kun lokalt.
Avatar billede chalde Seniormester
20. december 2003 - 04:04 #2
Ok tak, smid et svar, for så er 3) lige meget. Bruger nemlig icq/msn på flere computere rundt omkring.
Avatar billede 7th Praktikant
20. december 2003 - 04:20 #3
Ok, svar :o)