Avatar billede bb_maze Nybegynder
17. december 2003 - 20:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Meget lille tabel

Hejsa!

Kan det passe at man ikke kan lave en tabel i Dreamweaver som er mindre end 14 px høj? Har kigget lidt herinde på eksperten, men umiddelbart kan jeg ikke finde noget om det...

HYGGE
Avatar billede fangel Nybegynder
17. december 2003 - 21:15 #1
nok fordi teksten inde i tabeller er 14px høj ? prøv at sæt font.size til noget meget småt inde i tabellen... eller endnu bedre, bruge css og lave det med div'er

Morten
Avatar billede bb_maze Nybegynder
17. december 2003 - 21:17 #2
Det tror jeg du har ret i... Men problemet er at der ikke skal stå noget i tabellen....

Vil prøve at kigge på det med css... For det lyder til at det kan hjælpe mig lidt... For det driller godt nok pænt meget lige nu..

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
17. december 2003 - 21:18 #3
Hmm... Har du evt. et link hvor det står beskrevet?

På forhånd tak!

HYGGE
Avatar billede fangel Nybegynder
17. december 2003 - 21:20 #4
html.dk har vidst en del om css - har dog aldrig selv brugt den... har en pæn bog om det ;) og så trail-and-error ;)

Morten
Avatar billede bb_maze Nybegynder
17. december 2003 - 21:23 #5
Heheh, oki.... Html.dk er ikke så god... Det er utroligt kort det der bliver skrevet om div.... Men måske der er en anden der har et link?

HYGGE
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. december 2003 - 21:24 #6
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. december 2003 - 23:07 #7
Du kan også bare slette "&nbsp" i Code wiev i det table, sæt nu et transperent .gif billede ind som du resizer til den ønskede størelse.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
25. december 2003 - 17:55 #8
ztyxx, smider du ikke lige et svar? Så får du nogle point..

hygge
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. december 2003 - 17:58 #9
så pyt da ;-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. december 2003 - 19:53 #10
takker for point, og god jul ;-)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
25. december 2003 - 22:41 #11
Det var så lidt! Mange tak for hjælpen! Og selv god jul ;-)

HYGGE